loading...
دانلود جدیدترین نرم افزارهای روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عکس های خدیجه سلطان 1 828 saeed8461
خبر زلزله در شیراز 1 379 sirus4646
قیمت طلا و دلار پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۱ 1 484 sirus4646
عکسهای نهال بازیگر سریال عشق ممنوع 1 501 sirus4646
فال و طالع بینی روز پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۱ 1 351 sirus4646
دانلود بازی فکری و بسیار زیبای Wacky Duck v1.1.1 آندروید 0 341 ehsan
دانلود بازی بسیار جذاب و زیبای Marble Blast 3 v1.0.9 آندروید 0 287 ehsan
آخرین خبرها از تیم فوتبال پرسپولیس تهران 4 494 ehsan
عکس عایشه بازیگر سریال حریم سلطان 0 1092 ehsan
جنیفرلوپز در کنار سرجیوراموس!+عکس 0 400 ehsan
عکس های نگار کالفا 0 752 ehsan
...:: خنــــــــــــده بــــــــــــازار ::... 6 492 ehsan
دانلود کلیپ بسیار جالب و دیدنی از تغییر موضع جالب جواد خیابانی ، در بازی سپاهان و ال 0 280 ehsan
ﻫﺪﯾﻪ ﺷﺎﺭﮊ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ 0 282 ehsan
دانلود کلیپ عجیب از ترساندن تا سر حد مرگ ! با لینک مستقیم 0 296 ehsan
عکسهای خرم سلطان بازیگر سریال حریم سلطان 0 692 ehsan
عکس های ملکه این هیون 0 404 ehsan
عکس های زیبا از هان های جو بازیگر نقش دونگ یی 0 357 ehsan
عکس های دانگ یی 0 287 ehsan
عکس های بانو جانگ سریال افسانه دونگ یی 0 441 ehsan
احسان بازدید : 457 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

خلاصه داستان: Trashmaster وقت خود را به عنوان یک مامور شهرداری در شهر نیویورک می گذراند و مشغول به جمع آوری زباله ها و تمیز کردن شهر می باشد. یک روز در باشگاه رقص وقتی دوست دخترش به طور مرموزی کشته می شود، Trashmaster متوجه می شود که بی دلیل به عنوان قاتل شناخته شده و تحت تعقیب پلیس است بنابراین تصمیم می گیرد تا پرده از این جنایت بردارد و به دنبال جنایتکاران به قصد انتقام برود...

احسان بازدید : 292 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

 

Norton Utilities نرم افزاری معتبر برای بهینه سازی ، تعمیر و رفع مشکلات سیستم عامل های شرکت مایکروسافت یعنی ویندوزها است! این نرم افزار قدرتمند محصول شرکت معتبر نورتن دارای قابلیت های فراوانی در زمینه بهینه سازی و رفع مشکلات ویندوز است که اگر میخواهید ریز آنها بررسی کنید ، به ادامه مطلب بروید. اما به طور مشروح ، این نرم افزار به کاربر جهت رفع مشکلات کرش شدن ناگهانی ویندوز و همچنین کاهش سرعت آن کمک میکند و با اسکن مشکلات بالقوه هارد دیسک که باعث کرش شدن آن می شود را خواهد یافت. در زمینه رجیستری این نرم افزار به طور امن نسبت به یکپارچه سازی و پاکسازی اقدام خواهد کرد که این باعث افزایش سرعت نرم افزارها و ویندوز خواهد شد. همچنین با بهینه سازی حافظه رم و غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری ، این قطعه مهم را در روند کاری بهبود خواهد بخشید. در زمینه هارد دیسک نرم افزار با اعمال فرایندهای یکپارچه سازی و یافتن فایل های بیهوده هارد دیسک را بهینه سازی خواهد نمود و خطاها و کرش های هارد دیسک را بررسی و تا حد امکان مرتفع می نماید. همانطور که ذکر شد برای اطلاعات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

احسان بازدید : 207 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

بازی Car Club: Tuning Storm یک بازی ماشین سواری است که تمرکز زیادی بر روی تیونینگ خودرو دارید. در این بازی شما ماشینی را انتخاب می‌کنید و با آن به انجام مسابقات مختلف می‌پردازید و با امتیازهای به‌دست آورده شده بخش‌های مختلفی به خودروی خود اضافه می‌کنید و یا قسمت‌هایی را ارتقا می‌دهید و به‌همین شکل خودروی شما از سرعت و قدرت بیشتری بهره‌مند می‌شود تا بتوانید در مسابقات سخت‌تر نیز شرکت کنید. برای اجرای این بازی به iOS 3.2 و بالاتر نیاز دارید.

احسان بازدید : 423 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

Opera Mini web browser مرورگر اپرا مینی ، از معروف ترین و پرسرعت ترین مرورگرهای وب Opera میباشد. این شرکت نسخه کوچک موبایل این نرم افزار را منتشر کرده است که از ویژگی اصلی آن سرعت فوق العاده در باز کردن سایت ها میباشد.

احسان بازدید : 189 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

نرم افزار Aleo Flash Intro Banner Maker 4.0 ابزار قدرتمند فلش جهت ساخت فلش های وب، بنر های تبلیغاتی، کارت پستال الکتریکی و نمایش اسلاید به آسانی و تنها با چند کلیک می باشد. تنها کاری که می بایست انجام دهید وارد کردن نوشته مورد نظر و انتخاب افکت های آماده و قابل تغییر پشت زمینه و انیمیشن متن است. تنظیم نوشته کاملاً قابل تغییر بوده و امکان انتخاب نوع فونت، اندازه، عرض و طول، شفافیت، چرخش، حاشیه، سبک پرکردن نوشته و … بنر دلخواه و مورد نظر شما را طراحی می کند. تمام افکت های پشت زمینه و نوشته قابل تنظیم و تغییر بوده و تمام امکانات یک بنر مانند متن و فونت، آدرس سایت قابل کلیک، تغییر رنگ ها و صداهای مورد نظر در آن موجود می باشد. این نرم افزار محصول شرکت Aleosoft می باشد.

احسان بازدید : 138 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

 

Adobe Reader XI نسخه رایگان شرکت adobe جهت نمایش فایل های PDF و قابلیت های درون آنها می باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های PDF و پرینت گرفتن آنها می باشد. مهم نیست که درون فایل PDF چه محتوایی وجود داشته باشد ، از متن گرفته تا عکس ، ویدیو و دیگر فایل های مالتی مدیا درون فایل PDF در این نرم افزار به نمایش در خواهند آمد. همچنین این نرم افزار امکان نوشتن بازخورد و یادداشت را در کنار خطوط و کلمات به صورت کاملا واضح بدون قرار گیری در دیگر قسمت های متن فایل PDF فراهم می کند تا دیدگاه های لازم برای متنی خاص را بتوان درون فایل پی دی اف مشخص نمود. این نرم افزار با داشتن قابلیت هایی به نام Protected Mode و Enhanced Security کاربر را مطمئن می کند که فایل PDF در حال مشاهده حاوی انواع ابزارهای مخرب جهت نفوذ به سیستم نیست و بدون مشکل و امنیت خاطر مشاهده فایل را انجام میدهد. این نرم افزار جهت مطالعه و مشاهده فایل های پی دی اف امکانات بصری فراوانی را فراهم آورده است که نمایش به صورت سه بعدی و تغییر اندازه از ساده ترین آنها می باشد.

احسان بازدید : 248 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه X360ISO بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

احسان بازدید : 1716 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)

 

Lord of the Rings Conquest  بازی ای است که در سال  ۲۰۰۹  توسط کمپانی Pandemic Studios ساخته و توسط کمپانی EA Games منتشر شد . بازی مناسب برای گروه سنی ۱۳ سال به بالا است . سبک بازی به صورت استراتژیک , اکسن سوم شخص , ماجراجویی و فکری است . شما در این بازی همواره به دنبال دستیابی به حلقه ای هستید که دارای قدرت شیطانی است . این بازی بر اساس فیلم معروف و محبوب ارباب حلقه های ساخته شده است .

احسان بازدید : 293 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود راهنمای قدم به قدم Call Of Duty Modern Warfar

 Call Of Duty Modern Warfar بازی ای است که در سال ۲۰۰۷ توسط کمپانی Infinity Ward ساخته شده و تو سط کمپانی بزرگ Activision منتشر شده است . این بازی چهارمین نسخه از سری بازی های ندای وظیفه است که با نام جنگ های مدرن ساخته شده است . سبک بازی به صورت اکشن , اول شخص , تیراندازی است .  شما در این بازی در قالب یه گروه با رهبری Captain Price نقش خود را ایفا میکنید . شما باید علیه Zakhaev  که رهبر یک گروه تروریستی است و در صدد افزایش توان نظامی خود با هدف بازگردان روسیه به شکل اتحادیه جماهیر شوری هستند به قلب قلمرو دشمن بزنید و این دشمنان را نابود کنید . این بازی با گیم پلی فوق العاده . گرافیکی زیبا و محیطی جذاب جنگی تمام عیار را برای شما به صحنه می کشد .

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 272
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 356
  • باردید دیروز : 492
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,758
  • بازدید ماه : 7,288
  • بازدید سال : 49,062
  • بازدید کلی : 275,434