loading...
دانلود جدیدترین نرم افزارهای روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عکس های خدیجه سلطان 1 829 saeed8461
خبر زلزله در شیراز 1 380 sirus4646
قیمت طلا و دلار پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۱ 1 485 sirus4646
عکسهای نهال بازیگر سریال عشق ممنوع 1 502 sirus4646
فال و طالع بینی روز پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۱ 1 351 sirus4646
دانلود بازی فکری و بسیار زیبای Wacky Duck v1.1.1 آندروید 0 342 ehsan
دانلود بازی بسیار جذاب و زیبای Marble Blast 3 v1.0.9 آندروید 0 288 ehsan
آخرین خبرها از تیم فوتبال پرسپولیس تهران 4 494 ehsan
عکس عایشه بازیگر سریال حریم سلطان 0 1093 ehsan
جنیفرلوپز در کنار سرجیوراموس!+عکس 0 401 ehsan
عکس های نگار کالفا 0 753 ehsan
...:: خنــــــــــــده بــــــــــــازار ::... 6 493 ehsan
دانلود کلیپ بسیار جالب و دیدنی از تغییر موضع جالب جواد خیابانی ، در بازی سپاهان و ال 0 280 ehsan
ﻫﺪﯾﻪ ﺷﺎﺭﮊ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ 0 283 ehsan
دانلود کلیپ عجیب از ترساندن تا سر حد مرگ ! با لینک مستقیم 0 297 ehsan
عکسهای خرم سلطان بازیگر سریال حریم سلطان 0 693 ehsan
عکس های ملکه این هیون 0 405 ehsan
عکس های زیبا از هان های جو بازیگر نقش دونگ یی 0 357 ehsan
عکس های دانگ یی 0 288 ehsan
عکس های بانو جانگ سریال افسانه دونگ یی 0 442 ehsan
احسان بازدید : 372 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود نم کلاسیک و بسیار زیبای ZT Wood Theme GO Launcher EX v1.1 آندروید

ZT Wood Theme GO Launcher EX یک تم کلاسیک و بسیار زیبایی است که شاید تفاوت این پوسته با پوسته های مشابه نوع رنگ چوب بکار رفته در آن است و تم را طبیعی تر نشان می دهد . این پوسته دارای آیکون ها و فولدر های زیبای زیادی است و همچنین از ویجت آب و هوا و ساعت پشتیبانی می کند ، ضمنا به شما این امکان را می دهد تا آیکون ها را با سلیقه خود انتخاب کنید و آن را در افکت دایره ای بکار ببرید

احسان بازدید : 207 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

بازی Car Club: Tuning Storm یک بازی ماشین سواری است که تمرکز زیادی بر روی تیونینگ خودرو دارید. در این بازی شما ماشینی را انتخاب می‌کنید و با آن به انجام مسابقات مختلف می‌پردازید و با امتیازهای به‌دست آورده شده بخش‌های مختلفی به خودروی خود اضافه می‌کنید و یا قسمت‌هایی را ارتقا می‌دهید و به‌همین شکل خودروی شما از سرعت و قدرت بیشتری بهره‌مند می‌شود تا بتوانید در مسابقات سخت‌تر نیز شرکت کنید. برای اجرای این بازی به iOS 3.2 و بالاتر نیاز دارید.

احسان بازدید : 423 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

Opera Mini web browser مرورگر اپرا مینی ، از معروف ترین و پرسرعت ترین مرورگرهای وب Opera میباشد. این شرکت نسخه کوچک موبایل این نرم افزار را منتشر کرده است که از ویژگی اصلی آن سرعت فوق العاده در باز کردن سایت ها میباشد.

احسان بازدید : 170 جمعه 28 مهر 1391 نظرات (0)

Granny Smith v1.1.1

در بازی Granny Smith دزد سیب ها را دستگیر کنید. در این بازی شما باید به یک مادر بزرگ که دنبال دزد سیب هایش است کمک کنید. مادر بزرگ از اینکه دزدی سیب هایش را سرقت کرده است بسیار عصبانی شده و حال با یک جفت اسکیت به دنبال او است. در این تعقیب و گریز خنده دار از بین شهر ها، باغ ها، انبارها و حتی دفتر ها عبور کنید و دزد را بگیرید. این بازی از گیم پلی بسیار روانی بهره می برد و همچنین بازی صحنه های بسیار جالب و سرگرم کننده ای دارد!

احسان بازدید : 181 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

سری بازی‌های بسکتبال ۲K یکی از قدیمی‌ترین و بهترین‌ مجموعه‌های موجود در زمینه‌ی شبیه‌سازی بسکتبال است. در ورژن ۱۳ این سری گرافیک بازی افزایش پیدا کرده است و انیمیشن‌های بازی نیز تقویت شده‌اند، همچنین کنترل در بازی از هر زمانی آسان‌تر شده است. در این نسخه از بازی امکان بازی چند نفره از طریق بلوتوث نیز اضافه شده است. بدون شک NBA 2K13 کامل‌ترین بازی بسکتبال برای شما خواهد بود. برای اجرای این بازی نیاز به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

nba 2k13 android بسکتبال حرفه‌ای و جذاب NBA 2K13 1.0.6   اندروید

احسان بازدید : 176 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

 

تجربه خلبانی همیشه لذت بخش است. با بازی Sky Gamblers: Rise of Glory میتوانید در گوشی های آندروید یک خلبانی سه بعدی با کنترل صفحه لمسی و شتاب ، خلبان جنگنده های جنگ جهانی اول شوید. در این بازی جنگ های هوایی و هوا به زمین به خوبی تعبیه شده است و همچنین دارای چندین نوع بازی است. بازی های ماموریتی که بایستی دستورات انجام شده را انجام دهید که تعداد مراحل آن ۱۰۰ مرحله است. بازی به صورت کامپیگان که دارای ۱۲ مرحله واقعی است و همچنین بازی به صورت چند نفره و آنلاین. 

rise of glory جنگ هوایی با بازی Sky Gamblers: Rise of Glory v1.5.1 آندروید

احسان بازدید : 271 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)
Play
نام بازی : Horn
ورژن : v1.0
تاریخ عرضه :
تاریخ ارائه آخرین آپدیت : ۳۱ شهریور ۱۳۹۱
حجم : 9 MB
فروشنده : Zynga
زبان ها : انگلیسی
سازگار با : 3.2+
دسته بندی : Android, بازی, جنگی, فکری
توضیحات :       

Horn یک بازی سوم شخص با گرافیک ۳D خیره کننده و طراحی کارکتری بی نظیر است . داستان این بازی بر این قرار است که شما در نقش یک آهنگر جوان به نام
Horn هستید که باید در برابر تاخت و تاز یک هیولای بزرگ بایستید . خب در این جا خبری از راکت و تفنگ نیست ، و شما باید از اسلحه های قدیمی و از مد رفته ای
چون شمشیر و crossbows استفاده کنید .
باید گفت که این بازی ما را به یاد فیلم Shadow of the Colossus می اندازد ، همانند فیلم در بسیاری از موارد باید با هیولا ها و موجوداتی مبارزه کنید که جثه ی
شان چندین برابرشماست و در این جنگ ها جز شمشیر و تیر و کمان چیزی همراه شما نیست .
نسخه ی اندروید این بازی به طور محدود فقط بر روی دستگاه هایی که دارای تراشه ی گرافیکیNVIDIA Tegra 2 و Tegra 3 هستند قابل اجرا است ، این روند می
تواند محدود باشد و ما شاهد عرضه ی آن برای دستگاه های دیگر هم باشیم .
ویژگی ها Horn:

بهبود پیدا کرده برای دستگاه های دارای چیپسته Tegra III & Tegra II
کنترل خارق العاده ی لمسی برای بهترین تجربه کاربری
گرافیکی که تاکنون فقط بر روی کنسول دیده شده
دارای ۳ سرزمین زیبا و خارق العاده برای اکتشاف و ماجراجویی
مکانهای مخفیه فراوان که باید به وسیله ی شما رازگشایی شود

احسان بازدید : 266 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

JellyB GO LauncherEX Theme

پس از مدت ها انتظار بالاخره تم زیبای آندروید ۴٫۱ منتشر گردید. کافی است ابتدا نرم افزار Go Luncher را بر روی گوشی خود نصب کنید و سپس این تم را بر روی گوشی خود نصب کنید و آن را به راحتی اجرا کنید.

احسان بازدید : 198 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

 

این کیبورد یکی از بهترین و زیبا ترین کیبورد های تولید شده برای سیستم عامل آندروید میباشد. با این نرم افزار قادر هستید تا با سرعت بیشتری تایپ کنید. این نرم افزار بیش از ۶۰ تم دارد که میتوانید هر کدام از آن ها را جداگانه دانلود کنید

احسان بازدید : 193 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

 

این نرم افزار بدون شک بهترین و قدرتمند ترین دوربین جاسوسی برای سیستم عامل آندروید است. در واقعا میتوان گفت که قوی ترین دوربین جاسوسی برای آندروید تا به اکنون!

احسان بازدید : 264 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

 

با این نرم افزار به راحتی قادر خواهید  بود تا وقایع را برای خود ثبت کرده و همه چیز را به یاد بیاورید. این دفترچه یادداشت در رنگ های مختلف وجود دارد که میتوانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید. از قابلیت های اصلی این دفترچه یادداشت ویرایش کردن آن است. همچنین شما میتوانید این نرم افزار را به عنوان ویجت در صفحه نمایش گوشی آندرویدی خود قرار دهید تا همه وقایع را به یاد داشته باشید.

احسان بازدید : 196 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

پخش کننده ساده و زیبا این بار برای سیستم عامل آندروید. این نرم افزار به راحتی تمامی آرتیست ها و هنرمندان شما را شناسایی میکند و شما به راحتی میتوانید آن ها را پخش کنید. اگر به دنبال یک موزیک پلیر ساده میگردید ما به شما این نرم افزار را معرفی میکنیم. لازم به ذکر است که این نرم افزار سازگاری کامل با آندروید ۴ را دارد.

احسان بازدید : 302 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

spirit of wandering 1 بازی فکری آندروید Spirit of Wandering 1.2

Spirit of Wandering نام بازی فکری آندروید است که به تازگی برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است. این بازی نیاز به توجه و دقت نظر دارد که در آن شما باید در هر مرحله اشیا گم شده در تصاویر را در زمان محدودی پیدا کنید.

احسان بازدید : 221 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Chess Master 2012 3 بازی شطرنج برای آندروید Chess Master 2012 12.09.20

Master Chess 2012 بازی شطرنج برای آندروید میباشد که یکی از بهترین بازی های شطرنج است. طراحی و گرافیک زیبایی که این بازی دارد باعث شده تا کاربران بسیاری در سراسر دنیا این بازی زیبا را به عنوان یکی از بهترین بازی های شطرنج انتخاب نمایند. این بازی نه تنها برای حرفه ای ها بلکه برای مبتدی هایی که دوست دارند بازی شطرنج را به طور کامل یاد بگیرند طراحی شده و همه میتوانند از بازی کردن این بازی زیبا لذت ببرند. این بازی شامل تخته ها و مهره های مختلفی با طرح ها و شمایل گوناگون میباشد تا بتوان مطابق با سلیقه خود طرح بازی را انتخاب کرد.

احسان بازدید : 306 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

Opera Mini Web Browser 1 مرورگر اپرا مینی Opera Mini web browser 7.5 اندروید

Opera Mini web browser مرورگر اپرا مینی ، از معروف ترین و پرسرعت ترین مرورگرهای وب Opera میباشد. این شرکت نسخه کوچک موبایل این نرم افزار را منتشر کرده است که از ویژگی اصلی آن سرعت فوق العاده در باز کردن سایت ها میباشد.

احسان بازدید : 199 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

dr web anti virus life license 1 آنتی ویروس آندروید Dr.Web Anti virus (Life license) v7.00.3

Dr.Web Anti-virus آنتی ویروس آندروید میباشد که علاوه بر محافظت از گوشی شما در برابر ویروس ها ، امکان قرار دهی فیلتر در برابر پیامک ها و تماس های دریافتی را نیز داراست که میتواند شما را از شر افراد مزاحم خلاص کند. همچنین با ابزارهای دیگری که در آنتی ویروس اندروی دکتر وب گنجانده شده است میتواند گوشی خود را در مواردی که گم کرده اید یا به سرقت رفته است به سادگی پیدا کنید.

احسان بازدید : 219 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

all my movies 1 برنامه مدیریت فیلم اندروید All My Movies v2.4.3

All My Movies برنامه مدیریت فیلم اندروید میباشد که با استفاده از این برنامه دیگر نیازی به منیجر های مختلف برای مدیریت فیلم های خود ندارید و میتوانید آنها را بر اساس موضوع طبقه بندی کنید! این برنامه اخبار جدید ترین فیلم های دنیا را در اختیار شما میگذارد و امکان تماشای تریلر فیلم های روز موجود میباشد.

احسان بازدید : 172 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

winter moon night 1 والپیپر متحرک ماه شب زمستانی اندروید

Winter Moon Night v1.0.4 والپیپر متحرک ماه شب زمستانی اندروید میباشد که در هوم اسکرین گوشی شما قرار میگیرد. ماه در حال درخشیدن است و نور باعث درخشش برف روی درخت میباشد و برف در حال باریدن است.

احسان بازدید : 158 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

super cave escape 1 دانلود بازی فرار از غار برای اندروید

Super Cave Escape بازی فرار از غار اندروید موبایل میباشد که از گرافیک خیره کننده ای برخوردار است. در این بازی باید از باید طلا و جواهرات را جمع آوری کنید و از خرابه های غار صعود کنید. خطرات فراوانی در کمین شماست، پس تمام حواس خود را جمع کنید.

احسان بازدید : 260 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

100 Gates 3 دانلود بازی فکری 100Gates 1.9 آندروید

بازی فکری ۱۰۰Gates 1.9 یک بازی اعتیادآور است که در این بازی باید پازل ها را حل کرده و وارد درهای دیگر قلعه شوید. این بازی یکی از بهترین بازی های فکری میباشد. این بازی فکری آندروید برای دانلود در سایت الماس موبایل قرار گرفته شده است.

 

احسان بازدید : 182 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

google maps دانلود Google Maps   نرم افزار موبایل نقشه های گوگل

(91/6/30) تغییرات:
جایگزین شدن نسخه جدید 6.12.0
نرم افزار Google Maps یکی از نرم افزارهای قدرتمند مکان یابی با استفاده از GPS برای گوشی های موبایل می باشد. این نرم افزار امکاناتی نظیر یافتن مکان های مورد نظر، ناوبری (Navigation)، قطب نما، نقشه های 3D، دستورالعمل ها، قابلیت مرور آفلاین نقشه، نمایش عرض جغرافیایی، صفحات کاوش شده، نمایش اطلاعات ترافیک، مکان من، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان و … را در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

احسان بازدید : 293 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

adobe reader دانلود Adobe Reader   نرم افزار موبایل مشاهده و خواندن فایل های پی دی اف

(91/6/30) تغییرات:
جایگزین شدن نسخه جدید 10.3.2
فایل های PDF به یک نوع فایل استاندارد برای اسناد تبدیل شده است. نرم افزار Adobe Reader یکی از چندین برنامه هایی است که می تواند برای مشاهده فایل های پی دی اف مورد استفاده قرار گیرد. با استفاده از این نرم افزار می توانید اسناد PDF را در گوشی های هوشمند آندروید و تبلت ها مدیریت، اجرا و مشاهده کنید. همچنین می توانید فایل های پی دی اف خود را از طریق سایت این نرم افزار به اشتراک بگذارید. این نرم افزار امکانات پیشرفته و فراوانی را در زمینهدسترسی، مدیریت و اشتراک گذاری اسناد پی دی اف در اختیار شما قرار می دهد.

احسان بازدید : 142 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

adobe photoshop touch دانلود Adobe Photoshop Touch   نرم افزار موبایل فتوشاپ

Adobe Photoshop Touch نرم افزاری برای ترکیب و ویرایش عکس ها، اعمال جلوه های حرفه ای و اشتراک گذاری نتایج با دوستان و خانواده از طریق شبکه های اجتماعی می باشد. همه ما با نرم افزار فتوشاپ آشنایی داریم و نیاز به توضیح و معرفی این برنامه نمی باشد. نسخه آندروید این نرم افزار قدرتمند برای گوشی های لمسی با عنوان Adobe Photoshop Touch ارائه شده است.

احسان بازدید : 199 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود Samurai Zombies v0.0.1 - بازی عبور از زامبی ها

در بازی Samurai Zombies در محیطی قرار گرفته اید که اطراف شما را زامبی ها احاطه کرده اند. باید از شرایطی که در طراحی این بازی برای شما قرار داده شده استفاده کنید تا بعضی از زامبی ها را نابود کنید و از کنار بعضی ها به سادگی عبور کنید. می توان گفت این بازی از سری بازی های فکری هم می باشد. این بازی درای 2 بعدی ولی با گرافیک زیبای کارتونی است و دارای 45 مرحله با طراحی متفاوت است که شما را از خستگی در حین بازی خارج می کند. این بازی برای سیستم عامل اندروید نسخه 1.5 و بالاتر قابل اجراست.

احسان بازدید : 179 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود Trapster v3.2.0 - اطلاع از دوربین و مراکز پلیس

نرم افزار Trapster به وسیله موقعیت یاب GPS وقتی شما در حین رانندگی با ماشین هستید و به مراکزی از پلیس و یا دوربین ها میرسید هشداری به شما می دهد تا سرعت خود را کم کنید. بسیاری از مراکز ها در این نرم افزار ثبت شده اند. از ویژگی های جالب این نرم افزار این است که شما هر موقع جایی ثبت نشده را پیدا کردید می توانید آن را ثبت کنید تا علاوه بر این که بار بعد هنگام رسیدن به این نقطه به شما هشدار داده دیگر کاربران هم می توانند از آن استفاده کنند و بلعکس. این نرم افزار هم اکنون بیش از 16.5 میلیون کاربر در سر تا سر جهان دارد و روز به روز تعداد نقاط مشخص شده در این نرم افزار بیشتر میشود. این نرم افزار برای سیستم عامل اندروید نسخه 2.2 و بالاتر قابل اجراست.

احسان بازدید : 148 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود تم MIUI X4 Go Launcher Theme PRO v1.15

دانلود تم شیک و بسیار زیبای MIUI X4 Go Launcher Theme PRO v1.15 آندروید

امروز در سایت پی سی دی تم شیک و بسیار زیبا تحت عنوان MIUI X4 Go Launcher Theme PRO را برای دانلود قرار داده ایم ، این تم دارای بیش از 1550 آیکن زیبا ، HDPI و MDPI سازگار با صفحه نمایش ، تصاویر بسیار زیبا و .... است که امیدواریم با نصب آن لذت ببرید ، این تم بر روی سیستم عامل آندروید نسخه 2.2 به بالا قابل نصب و اجرا می باشد

احسان بازدید : 182 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی آندروید Trainz Simulator v1.3.5

دانلود بازی شبیه ساز قطار Trainz Simulator v1.3.5 آندروید

Trainz Simulator نام بازی جالب و بسیار زیبای شبیه ساز قطار است که دارای کیفیت و دقت بسیار بالایی می باشد . این بازی دارای بهترین و جدیدترین موتور شبیه سازی می باشد که به کمک آن قطار های این بازی به صورت قابل توجهی واقعی تر به نظر می رسند . از ویژگی‌های این نسخه می‌توان به چندکاربره شدن بازی ، اضافه شدن 8 مسیر جدید به بازی ، امکان ساخت خطوط راه آهن دلخواه کاربر و اضافه شدن نمای دید ماهواره اشاره کرد

احسان بازدید : 264 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Sky Gamblers: Rise Of Glory v1.5.1

دانلود بازی جذاب و بسیار زیبای Sky Gamblers: Rise Of Glory v1.5.1 آندروید

Sky Gamblers: Rise Of Glory بازی جذاب و بسیار زیبایی است که در آن شما خلبان هواپیماهای جنگی در جنگ جهانی اول هستید. در این بازی باید با استفاده از هواپیمای جنگی خود دشمنان خود را در زمین و هوا نابود کنید ، این بازی دو حالت دارد ، حالت اول که روند داستانی بازی است اما حالت دوم آنلاین است که می توانید با دوستان خود به صورت آنلاین بازی کنید ، این بازی را می توانید بر روی سیستم عامل آندروید نسخه 2.2 به بالا نصب و اجرا نمایید

احسان بازدید : 246 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (1)

player1 دانلود پلیر قدرتمند Astro Player (Unlocked) v1.155 برای اندروید

Astro Player یک نرم افزار و پلیر بسیار قدرتمند و توانا در زمینه پخش فایل های صوتی و تصویری برای گوشی های اندرویدی می باشد که نسخه جدید آن با نام Astro Player  v1.155 به تازگی منتشر شده است که دارای امکانات بسیار بیشتری نسبت به سایر نسخه های پیشین دارا می باشد . همچنین این نرم افزار توانایی پخش فرمت های  mp3, ogg, flac, m4b(partial support), mp4, 3gp, m4a, mid, wma(not on all devices), xmf, mxmf, rtttl, rtx, ota, wav, m4a, amr را دارا می باشد .سیستم مورد نیاز : Android v2.1+ است .

احسان بازدید : 202 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

batry بهینه سازی مصرف باتری با نرم افزار Easy Battery Saver v3.2.3 برای اندروید

Easy Battery Saver یک نرم افزار بسیار کاربردی و حرفه ای و دقیق بری کم کردن مصرف باتری و بهینه سازی در گوشی های اندرویدی می باشد که نسخه جدید آن با نام Easy Battery Saver v3.2.3 به تازگی منتشر شده است . قابلیت های کلیدی این نرم افزار عبارت اند از : تنظیم زمان خاموش شدن صفحه نمایش ، صرفه جویی بیش از ۵۰٪ باتری ، نشان دادن لیست برنامه های پر مصرف ، محیط کاربر پسند و ساده ، تنظیم زمان خواب برای کمترین مصرف و ده ها امکانات دیگر .سیستم مورد نیاز : Android v2.1+ می باشد .

احسان بازدید : 600 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

 go  لانچر بسیار کاربردی GO Launcher EX 3.12 Final برای اندروید

GO Launcher EX یک لانچر بسیار کاربردی و کارآمد و حرفه ای برای گوشی های اندرویدی می باشد که نسخه جدید آن با نام GO Launcher EX 3.12 Final به تازگی منتشر شده است . این لانچر دارای هزاران تم و آیکن و پوسته مختلف برای گوشی شماست و همچنین بسیاری از لانچر ها و تم ها بر اساس این نرم افزار ساخته و اجرا میشوند و برای اجرای آنها باید این نرم افزار روی گوشی شما نصب باشد . سیستم مورد نیاز این لانچر نیز  اندروید ۲٫۰ به بالاتر می باشد .

احسان بازدید : 174 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

 music نرم افزار قدرتمند پخش موسیقی Music Folder Player v1.3.1 برای اندروید

Music Folder Player یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند و کاربردی و کارآمد در زمینه پخش موسیقی برای گوشی های اندرویدی می باشد که نسخه جدید آن با نام  Music Folder Player Donate v1.3.1 به تازگی منتشر شده است و از قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه های قبلی خود برخوردار است . با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید موزیک های خود را در شوه های جداگانه برحسب موضوع یا … دسته بندی کنید و یک پوشه مستقل را پست سر هم گوش دهید و پوشه مورد نظر را به عنوان پلی لیست خود انتخاب کنید .سیستم مورد نیاز : Android 1.6 به بالا می باشد .

احسان بازدید : 311 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

sea1 بازی زیبای Pirates and Traders Gold! v2.5.0 برای اندروید

Pirates and Traders Gold یک بازی بسیار زیبا و جدید برای گوشی های اندرویدی می باشد که نسخه جدید ان به نام  Pirates and Traders Gold! v2.5.0 به تازگی منتشر شده است و نسبت به نسخه قبلی خود دارای پیشرفت های چشمگیری است و گرافیک و مراحل آن بهتر و پیشرفته تر شدند و از کیفیت بیشتری برخوردار گشته اند . در این بازی شما میتوانید نقش یک دزد یا یک تاجر را بازی کنید . سبک بازی نیز نقش آفرینی / ماجراجویی می باشد . سیستم مورد نیاز : Android 1.6 به بالا می باشد .

احسان بازدید : 177 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Escape From Rikon Premium v1.0.5 برای آندروید

دانلود بازی زیبا و ماجراجویی Escape From Rikon Premium v1.0.5 آندروید

Escape From Rikon Premium یک بازی زیبا و ماجراجویی است شما در یک جنگل ترسناک و مخوف گرفتار شده اید و باید با تمام وجود از خطر های پنهان در جنگل بگریزید ، کارکتر شما همه راه را با دویدن طی می کند تا هر چه سریع تر از این جنگل رهایی یابد ، به او در رهایی از این جنگل مخوف کمک کنید و سر راه سکه هایی را که به عنوان امتیاز برای شما ثبت خواهند شد را از دست ندهید ، این بازی زیبا را می توانید برای گوشی های آندروید از سایت پی سی دی دانلود نمایید

احسان بازدید : 373 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Stealth Chopper 3D v1.1.1

دانلود بازی هیجانی و سه بعدی Stealth Chopper 3D v1.1.1 آندروید

Stealth Chopper 3D یک بازی سه بعدی و هیجان انگیزی است که به تازگی برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است ، در این بازی یک هلیکوپتر مجهز به امکاناتی نظیر پرتاب موشک ، رگبار و دریچه دود زا در اختیار شما قرار می گیرد و وظیفه شما مبارزه و انهدام مواضع زمینی و هوایی دشمن از قبیل تانک ها ، هواپیما ها ، پایگاه های ضد هوایی و ..... است

احسان بازدید : 268 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

Compass 2.1.1 نرم افزاری جالب ، رایگان و بسیار کم حجم برای دستگاه های با سیستم عامل اندروید می باشد که می توانید به جای قطب نما از آن استفاده کنید. توسط این برنامه می توانید چهار جهت اصلی و فرعی را همراه با درجه آن مشاهده کنید و موقعیت قطب های شمال و جنوب و مشرق و مغرب را به صورت زیبا به دست آورید. برای اجرای این برنامه نیازمند اندروید ۱٫۶ و بالاتر می باشید.

 

Compass نرم افزار قطب نما Compass 2.1.1   اندروید

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 272
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 456
  • باردید دیروز : 492
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,858
  • بازدید ماه : 7,388
  • بازدید سال : 49,162
  • بازدید کلی : 275,534