loading...
دانلود جدیدترین نرم افزارهای روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عکس های خدیجه سلطان 1 829 saeed8461
خبر زلزله در شیراز 1 380 sirus4646
قیمت طلا و دلار پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۱ 1 485 sirus4646
عکسهای نهال بازیگر سریال عشق ممنوع 1 501 sirus4646
فال و طالع بینی روز پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۱ 1 351 sirus4646
دانلود بازی فکری و بسیار زیبای Wacky Duck v1.1.1 آندروید 0 342 ehsan
دانلود بازی بسیار جذاب و زیبای Marble Blast 3 v1.0.9 آندروید 0 288 ehsan
آخرین خبرها از تیم فوتبال پرسپولیس تهران 4 494 ehsan
عکس عایشه بازیگر سریال حریم سلطان 0 1093 ehsan
جنیفرلوپز در کنار سرجیوراموس!+عکس 0 401 ehsan
عکس های نگار کالفا 0 753 ehsan
...:: خنــــــــــــده بــــــــــــازار ::... 6 493 ehsan
دانلود کلیپ بسیار جالب و دیدنی از تغییر موضع جالب جواد خیابانی ، در بازی سپاهان و ال 0 280 ehsan
ﻫﺪﯾﻪ ﺷﺎﺭﮊ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ 0 282 ehsan
دانلود کلیپ عجیب از ترساندن تا سر حد مرگ ! با لینک مستقیم 0 297 ehsan
عکسهای خرم سلطان بازیگر سریال حریم سلطان 0 693 ehsan
عکس های ملکه این هیون 0 404 ehsan
عکس های زیبا از هان های جو بازیگر نقش دونگ یی 0 357 ehsan
عکس های دانگ یی 0 288 ehsan
عکس های بانو جانگ سریال افسانه دونگ یی 0 441 ehsan
احسان بازدید : 230 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (0)

در بازی X WaterMan شما در نقش یک قهرمان با قدرت‌های آبی ظاهر می‌شوید تا با شیطان مبارزه کنید! در جهان X دنیای آب‌ها به‌زودی از بین خواهد رفت و WaterMan تنها کسی است که می‌تواند با دشمنان مبارزه کند و از شکست کامل دنیای ‌آب جلوگیری کند، و شما در این راه باید WaterMan را هدایت کنید. بازی سه بعدی است و جلوه‌های زیبایی در آن به‌کار رفته است. همینطور در این بازی قابلیت ارتباط آنلاین با دوستانتان نیز وجود دارد. برای اجرای این بازی به iOS 4.2 و بالاتر نیاز دارید.

 

احسان بازدید : 169 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

 

سری بازی‌های بسکتبال ۲K یکی از قدیمی‌ترین و بهترین‌ مجموعه‌های موجود در زمینه‌ی شبیه‌سازی بسکتبال است. در ورژن ۱۳ این سری گرافیک بازی برای iOS افزایش پیدا کرده است و کنترل در بازی از هر زمانی آسان‌تر شده است. برای اولین بار نیز امکان بازی آنلاین (از طریق Game Center) و همچنین از طریق بلوتوث فراهم شده است تا لذت بازی بسکتبال از هر زمانی برایتان بیشتر شود. بدون شک NBA 2K13 کامل‌ترین بازی بسکتبال برای شما خواهد بود. برای اجرای این بازی نیاز به iOS 5.0 و بالاتر دارید، همچنین این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و آیپد قابل اجراست.

 

nba2k13 بسکتبال حرفه‌ای و جداب با NBA 2K13 1.0.2   آیفون و آیپد

احسان بازدید : 177 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

اگر زیاد با آیفون یا آیپد خود بازی می‌کنید احتمالاً با کمپانی Chillingo Ltd آشنایی دارید. این شرکت که تا قبل از این بخاطر ساخت بازیهای محبوبی همچون Cut the Rope محبوبیت زیادی برای خود به دست آورده است حالا با عنوانی جدید قصد سرگرم کردن شما را دارد. در این بازی شما باید در هر مرحله با جمع کردن موزها و الماس‌های پنهان، مرحله را پشت سر بگذارید. در بازی افکت‌ها و طراحی‌های چشم‌نوازی را شاهد خواهید بود و ۴۸ مرحله برای شما قرار داده شده است،‌ همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4 و بالاتر نیاز دارید.

 

chimpact بازی سرگرم کننده Chimpact 1.3   آیفون و آیپد

احسان بازدید : 167 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

xilisoft iphone magic platinum دانلود Xilisoft iPhone Magic Platinum 5.4.2.20120919   نرم افزار مدیریت و انتقال فایل بین آیفون و کامپیوتر

iPhone Magic Platinum نرم افزاری برای مدیریت آی فون و انتقال، تهیه پشتیبان و مدیریت موسیقی ها، فیلم ها، عکس ها، کتاب ها بین آی فون و کامپیوتر می باشد. این برنامه شما را قادر به تهیه پشتیبان از تمام فایل های چند رسانه ای در آیفون به کامپیوتر یا آیتونز می سازد. این نرم افزار همچنین می تواند تقریبا تمامی فرمت های ویدئویی و صوتی مختلف را برای اجرا روی iPhone تغییر داده و همینطور با استفاده از آن می توانید اطلاعات را از یک DVD بر روی iPhone منتقل کنید. این نرم افزار راه حلی کامل برای انتقال اطلاعات، تهیه نسخه پشتیبان و مدیریت موزیک، فیلم، عکس و کتاب های با فرمت PDF و EPUB بین آیفون و کامپیوتر می باشد. با استفاده از نرم افزار iPhone Magic Platinum شما می توانید از تمامی فایل های رسانه ای گوشی آیفون خود بر روی کامپیوتر یا iTunes پشتیبان بگیرید. قابلیت استخراج صوت از ویدئو برای ساخت آهنگ زنگ از امکانات جالب آن می باشد.

احسان بازدید : 198 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Rayman یکی از شخصیت‌های قدیمی بازی‌هاست که خیلی از ما با آن را می‌شناسیم. بعد از سالها این شخصیت دوست‌داشتنی به دنیای iOS آمده است، شرکت معتبر Ubisoft این بازی را با همان موتور گرافیکی که سری‌ اصلی Rayman ساخته شده بوده تولید کرده است. این بازی دارای مراحل و محیط‌های گوناگون است و در کل ۴۰ مرحله را برای پشت سر گذاشتن در مقابل شما قرار می‌دهد. این بازی با اینکه ۲ بعدی است و حالتی کلاسیک دارد، مطمئناً طرفداران این سبک‌ را تا پایان با خود همراه خواهد کرد. برای اجرای این بازی به iOS 4 یا بالاتر نیاز دارید.

 

rayman jungle run بازی جذاب و محبوب Rayman Jungle Run 1.0.2   آیفون و آیپد

احسان بازدید : 169 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی آیفون Cro-Mag Rally v4.2

دانلود بازی فوق العاده زیبا و هیجانی Cro-Mag Rally v4.2 آیفون

Cro-Mag Rally نام بازی فوق العاده زیبا و هیجانی است که در آن باید مسابقه رالی در عصر انسان های اولیه را تجربه کنید . ماشین شما با سنگ و چوب ساخته شده ولی نگران نباشید چون نسبت به مواد سازنده اش سرعت بالایی دارد در طول مسیر با جمع آوری استخوان و جوایز ویژه قدرت خودتان را افزایش داده و رقیبانتان را از دور مسابقه خارج کنید . این بازی بر روی سیستم عامل iOS نسخه 4.3 به بالا قابل نصب و اجرا می باشد

احسان بازدید : 161 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

 

نرم افزار WhatsApp Messenger یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای گفتگوی متنی برای موبایل است. این ابزار که به مرور زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است اکنون به‌یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ارتباط آنلاین با دوستان است. کار این نرم افزار شباهت زیادی به ابزار iMessage دارد با این تفاوت که از این نرم افزار می‌توان برای ارتباط با دوستانتان که آیفون ندارند هم استفاده کنید، چون این نرم افزار تقریباً روی همه‌ی سیستم‌عامل‌ها قابل نصب است. در WhatsApp Messenger به‌غیر از چت متنی می‌توانید تصویر، صدا و فیلم هم برای دوستانتان ارسال کنید. یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر این برنامه این است که نیازی به ثبت‌نام کردن یک یوزرنیم جدید برای خودتان ندارید و با دوستانتان توسط شماره تلفن خودتان ارتباط برقرار می‌کنید،‌ همین امر موجب شده تا پیدا کردن کسانی که از این ابزار استفاده می‌کنند خیلی راحت باشد، به این روش که خود برنامه از بین دفترچه تلفن موبایل شما لیست شماره تلفن‌هایی که در سرورهای WhatsApp ثبت شده‌اند را دریافت می‌کند و اتوماتیک آن‌ها را به‌شما نشان می‌دهد.

 

whatsapp messenger ارتباط اینترنتی آسان با دوستانتان توسط WhatsApp Messenger 2.8.4   آیفون و آیپد

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 272
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 442
  • باردید دیروز : 492
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,844
  • بازدید ماه : 7,374
  • بازدید سال : 49,148
  • بازدید کلی : 275,520