loading...
دانلود جدیدترین نرم افزارهای روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عکس های خدیجه سلطان 1 829 saeed8461
خبر زلزله در شیراز 1 379 sirus4646
قیمت طلا و دلار پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۱ 1 484 sirus4646
عکسهای نهال بازیگر سریال عشق ممنوع 1 501 sirus4646
فال و طالع بینی روز پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۱ 1 351 sirus4646
دانلود بازی فکری و بسیار زیبای Wacky Duck v1.1.1 آندروید 0 341 ehsan
دانلود بازی بسیار جذاب و زیبای Marble Blast 3 v1.0.9 آندروید 0 287 ehsan
آخرین خبرها از تیم فوتبال پرسپولیس تهران 4 494 ehsan
عکس عایشه بازیگر سریال حریم سلطان 0 1092 ehsan
جنیفرلوپز در کنار سرجیوراموس!+عکس 0 400 ehsan
عکس های نگار کالفا 0 752 ehsan
...:: خنــــــــــــده بــــــــــــازار ::... 6 492 ehsan
دانلود کلیپ بسیار جالب و دیدنی از تغییر موضع جالب جواد خیابانی ، در بازی سپاهان و ال 0 280 ehsan
ﻫﺪﯾﻪ ﺷﺎﺭﮊ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ 0 282 ehsan
دانلود کلیپ عجیب از ترساندن تا سر حد مرگ ! با لینک مستقیم 0 297 ehsan
عکسهای خرم سلطان بازیگر سریال حریم سلطان 0 693 ehsan
عکس های ملکه این هیون 0 404 ehsan
عکس های زیبا از هان های جو بازیگر نقش دونگ یی 0 357 ehsan
عکس های دانگ یی 0 287 ehsan
عکس های بانو جانگ سریال افسانه دونگ یی 0 441 ehsan
احسان بازدید : 140 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی Prototype 2 عنوانی است که در سبک بازی های Open –World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT2 دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود. برای مشاهده ادامه توضیحات و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی EXEtrimALL بازی|

|قابل اجرای بر روی کنسول های دارای هک Kmeaw CFW 3.55|

 

prototype 2 ps3 cover small دانلود بازی Prototype 2 برای PS3

احسان بازدید : 285 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

Last Fish بازی متفاوت Last Fish v1.0 برای اندروید

Last Fish یک بازی بسیار زیبا و متفاوت و در سبک خاص و جدید می باشد که به تازگی برای گوشی های سیستم عامل اندروید منتشر شده است . اسم این بازی به فارسی آخرین ماهی می باشد چراکه تنها یک ماهی سفید در این بازی وجود دارند و تمامی ماهی های سفید رنگ دیگر نابود شده اند و از بین رفته اند .شما باید در بازی از جان این ماهی سفید که آخرین بازمانده از نسل ماهی های سفید است محافظت کنید تا بتواند زنده بماند . امتیاز بازی در اندروید مارکت ۵/۵ می باشد که کیفیت بازی را تضمین میکند . سیستم مورد نیاز : ۲٫۲ android + می باشد .

احسان بازدید : 160 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

BIg لانچر بسیار زیبا و جالب BIG Launcher v2.0.3 برای اندروید 

BIG Launcher یک لانچر بسیار عجیب و جالب می باشد که مختص سیستم عامل های اندرویدی است و نسخه جدید آن به نام BIG Launcher v2.0.3 به تازگی منتشر شده است که قابلیت های بسیار بیشتری و گرافیکی تر به آن اضافه شده است . این لانچر همه چیز را بزرگ میکند و با آیکن ها و گرافیک خاص خود ، گوشی شما را متفاوت می ساز و زیبایی خاص و عجیبی را به گوشی شما می بخشد . البته این لانچر بیشتر به درد کسانی میخورد که چشمشان ضعیف است یا لرزش دست دارند و برای افراد + ۵۰ سال توصیه می شود ! سیستم مورد نیاز : Android 2.1 به بالا می باشد .

احسان بازدید : 127 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

sea2 لایو والپیپر بسیار زیبای Ocean Aquarium 3D: Lost Temple v1.2 برای اندروید

Ocean Aquarium 3D یک لایو والپیپر بسیار گرافیکی و زیبا و حرفه ای برای گوشی های اندرویدی می باشد که جدید ترین ویرایش نسخه آن به تازگی با نام  Ocean Aquarium 3D: Lost Temple v1.2 برای اندروید منتشر شده است . این لایو والپیپر که کاملا سه بعدی می باشد از گرافیک بسیار بالا و همچنین تنوع بسیار بالا در ماهیان و حیوانات و محیط برخورد دار است . چند محیط در این لایو والپیپر وجود دارند و همچنین با تغییر زمان محیط این لایو والپیپر تغییر میکند و شب یا روز می شود . سیستم مورد نیاز : Android 2.1 به بالا می باشد .

احسان بازدید : 224 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (3)

دانلود مستقیم بازی WWE 12 برای PS3

دانلود بازی WWE 12 برای PS3 با لینک مستقیم

***برای اولین بار میان سایت های ایرانی***

***قابل اجرا بر روی CFW 3.55***

بازی فوق العاده جذاب و هیجانی WWE 12 که توسط کمپانی مطرح THQ ساخته شده و برای کنسول PlayStation 3 منتشر شده است ، بازی به طور کلی عوض و به شکل حیرت آوری زیبا تر از قبل شده به صورتی که گیمر را همانند نسخه های قبلی پس از مدتی زده نمی کند و شما را به سمت خود میکشاند ، اولین تغییر را میتوان نرم تر شدن بازی دانست ، زیرا اگر شما WWE SD VS R را بازی کرده باشید حتما متوجه خواهید شد که تمام حرکات برنامه ریزی شده اند و حتی راه رفتن بازیکن نیز بسیار خشک و بی روح بود ولی هم اکنون میبینیم که خیلی راحت شما میتوانید مشاهده کنید که حرکت سوپر استار ها چقدر زیبا تر از پیش انجام میپذیرد ، اما تنها این نیست بلکه گرافیک ، گیم پلی و صداگذاری بازی نیز بسیار عالی تر از نسخه های قبلی بوده و کاملا قابل لمس می باشد ، این بازی زیبا را می توانید هم اکنون برای اولین بار میان سایت های ایرانی به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید

احسان بازدید : 161 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

در ظاهر خیلی راحت می توان Sleeping Dogs را یک کپی از GTA نامگذاری کرد، ولی این بازی چه چیز مجزایی جز سبک تضمین شده Rockstar دارد؟ بازی جدید UFG از عناوین بزرگی مثل Assassin’s Creed ،Just Cause ،Batman: Arkham City و فیلم های دهه ۸۰ و ۹۰ سینمای ژاپن الهام گرفته است. این یک بازی است که با افتخار به الگوهای خود اشاره می کند و هیجان بسیاری را به همراه دارد. داستان Sleeping Dogs در مورد یک پلیس هنگ کنگی به نام وی شن (Wei Shen) است. او در این شهر به دنیا آمده، ولی در آمریکا بزرگ شده و برای کسب درآمد بیشتر به ژاپن آمده است.او سری به دوستان قدیمی خود می زند و متوجه می شود که آن ها حالا به تبهکارهای خرده پایی تبدیل شده اند که در پایین ترین سطح فقر هنگ کنگ زندگی می کنند. وی در حقیقت یک پلیس مخفی است که می خواهد وارد یک گروه خلافکار شود. UFG عاشق فیلم های اکشن هنگ کنگی است و این موضوع را در سرتاسر Sleeping Dogs مشاهده می کنیم. شاید این بازی از Open-Worldهای زیادی الهام گرفته باشد و فضا و داستانی شبیه به فیلم های جان وو (John Woo) دارد. وی شن یک قهرمان اکشن معمولی در فیلم های هنگ کنگی است. او سرسخت و با اعتماد به نفس است. داستان بازی نه تنها به خودی خود جذاب است، بلکه به گیم پلی بازی هم کمک می کند و در طول بازی شما می توانید با به دست آوردن XP حرکات جدید در مبارزه یاد بگیرید و یا لباس ها و ماشین های متفاوتی را آزاد کنید.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Sleeping Dogs x360 دانلود بازي Sleeping Dogs براي XBOX360

احسان بازدید : 230 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

 

Lucky Patcher 2.0.6 یک برنامه کوچک برای سیستم عامل اندروید می باشد که لایسنس بازی و نرم افزارها را از بین می برد. برخی از نرم افزار ها نیاز به فعال سازی دارند که توسط این برنامه می توانید به سادگی آن ها را فعال یا کرک کنید و با خیال آسوده از آنها استفاده نمایید. برای اجرای Lucky Patcher نیازمند سیستم عامل اندروید ۱٫۶ و بالاتر و همچنین دستگاه روت شده می باشید.

 

Lucky Patcher حذف لایسنس نرم افزارها توسط Lucky Patcher 2.0.6   اندروید

احسان بازدید : 194 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

این نرم افزار در واقع یک لانچر می باشد. شما با کمک نرم افزار های لانچر قادر خواهید بود تا ظاهری جدید به گوشی های اندروید خود ببخشید. در واقع این نوع نرم افزار ها را به نوعی می توان به عنوان یک تم در نظر گرفت. نام این نرم افزار Nemus Launcher 1.6.4 می باشد که هم اکنون می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید.

 

Nemus Launcher 1.6.4 لانچر زیبا و کاربردی Nemus Launcher 1.6.4   اندروید

احسان بازدید : 219 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

 

Eudemons Online 3 یک تم زیبا و جدید برای گوشی های آندرویدی می باشد که چهره‌ی جدیدی به گوشی شما می بخشد . امیدواریم از این تم زیبا نهایت استفاده را ببرید . این تم در ادامه ی مطلب با فرمت APT از سایت دانلودها قابل دریافت می باشد .

 

Eudemons Online 3 تم بسيار زيباي Eudemons Online 3 براي گوشي هاي آندرويد

احسان بازدید : 941 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

چند پیش نسخه ی دموی بازی PES 2013 منتشر شده که به علت آزمایشی بودن ، شرکت سازنده یعنی کونامی تنها چند تیم برای این نسخه قرار داده بود . با دانلود پچ Unlock 50 teams patch می توانید ۵۰ تیم از محبوب ترین تیم های دنیا از جمله بارسلونا و رئال مادرید را در نسخه ی دموی خود داشته باشید و از PES2013 لذت ببرید !‌ برای مشاهده لینک دانلود و لیست تمامی موارد اضافه شده به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

PES 2013 اضافه كردن 50 تيم در PES 2013 با پچ Unlock 50 Teams Patch

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 272
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 382
  • باردید دیروز : 492
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,784
  • بازدید ماه : 7,314
  • بازدید سال : 49,088
  • بازدید کلی : 275,460