loading...
دانلود جدیدترین نرم افزارهای روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عکس های خدیجه سلطان 1 829 saeed8461
خبر زلزله در شیراز 1 379 sirus4646
قیمت طلا و دلار پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۱ 1 484 sirus4646
عکسهای نهال بازیگر سریال عشق ممنوع 1 501 sirus4646
فال و طالع بینی روز پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۱ 1 351 sirus4646
دانلود بازی فکری و بسیار زیبای Wacky Duck v1.1.1 آندروید 0 341 ehsan
دانلود بازی بسیار جذاب و زیبای Marble Blast 3 v1.0.9 آندروید 0 287 ehsan
آخرین خبرها از تیم فوتبال پرسپولیس تهران 4 494 ehsan
عکس عایشه بازیگر سریال حریم سلطان 0 1092 ehsan
جنیفرلوپز در کنار سرجیوراموس!+عکس 0 400 ehsan
عکس های نگار کالفا 0 752 ehsan
...:: خنــــــــــــده بــــــــــــازار ::... 6 492 ehsan
دانلود کلیپ بسیار جالب و دیدنی از تغییر موضع جالب جواد خیابانی ، در بازی سپاهان و ال 0 280 ehsan
ﻫﺪﯾﻪ ﺷﺎﺭﮊ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ 0 282 ehsan
دانلود کلیپ عجیب از ترساندن تا سر حد مرگ ! با لینک مستقیم 0 296 ehsan
عکسهای خرم سلطان بازیگر سریال حریم سلطان 0 693 ehsan
عکس های ملکه این هیون 0 404 ehsan
عکس های زیبا از هان های جو بازیگر نقش دونگ یی 0 357 ehsan
عکس های دانگ یی 0 287 ehsan
عکس های بانو جانگ سریال افسانه دونگ یی 0 441 ehsan
احسان بازدید : 282 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army را شرکت Rebellion برای کامپیوتر های خانگی ساخته است.این بازی در مورد جنگ جهانی دوم می باشد ولی با این تفاوت که در این بازی ارتش هیتلر، نازی ها تبدیل به زامبی شده اند.در پایان جنگ جهانی، هیتلر که در آستانه شکست خود را میبینید نازی های وفادار به خود را که بر اثر آزمایشات شیمیایی تبدیل به زامبی شده اند را برای نابودی کل اروپا آزاد میکند. شما در نقش یک تک تیرانداز با نام Karl Fairburne باید این زامبی ها رو از بین ببرید.

احسان بازدید : 447 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Borderlands 2 2012 برای PS3 با لینک مستقیم

 

***قابل اجرا بر روی CFW 3.55 - CFW 4.21- CFW 4.30***

بازی فوق العاده زیبا و جذاب Borderlands 2 که در استودیو بازیسازی Gearbox Software ساخته شده و سپس کمپانی قدرتمند 2K Games آن را برای کنسول PlayStation 3 منتشر نموده است ، عصر تاریخی جدید تیر اندازی و چپاول اموال در این بازی آغاز می شود. در بازی  borderlands 2 شما به عنوان یکی از 4 شکارچی باید در برابر موجودات ، هیولاها و دیوهای جهان جدید مبارزه کنید، دوستان جدیدی پیدا کنید . از اسلحه های خود برای مبارزه به صورت انفرادی به با 4 نفر از دوستان به صورت همکاری استفاده کنید.

امکانات :
-    شخصیت ها و کلاس های بازی کاملا جدید : 4 کلاس جدید بازی شامل سیرن (علوم نظامی)  ، کماندو، Gunzerker و آدمکش در بازی وجود دارند. وقتی که در نقش Gunzerker قرار گیرید، شما یک فرد حرفه ای با مهارت های کشنده هستید که می تواند از دو اسلحه در بازی برای کشتن دشمنان استفاده کنید. علاوه بر این شما می توانید با مهارت های خود با دو اسحه ای که در اختیار دارید، کارهای بیشتری نیز انجام دهید. اسلحه های خودکار دوبل؟؟ آر پی جی با دو موشک؟ اسلحه های تک تیر اندازی دوتایی؟ بله اینها اسلحه هایی هستند که در اختیار دارید.
-    بازی آنلاین همکاری و داینامیک و LAN : شما می توانید هیجان بازی را با دوستان خود به صورت آنلاین با LAN به اشتراک بگذارید. Borderlands 2 قابلیت های قدرتمندی برای وارد شدن و خارج شدن از مراحل بازی بدون نیاز به Restart کردن بازی را در اختیار شما قرار می دهد.
-    داستانی که به دنیا مربوطه است : در داستان بازی شما خود را در یک دشت یخ زده پاندورا می بینید که باید برای زنده ماندن تلاش کنید . حالا می خواهید دوباره بازگردید و از دشمنان انتقام بگیرید.
-    علاوه بر سیستم تیر اندازی جدید بازی، شما می توانید از استفاده از انواع سپر، نارنجک و دیگر اسلحه ها لذت خواهید برد.
-    محیط های جدید پاندورا : منطقه ها و محیط های بازی کاملا جدید می باشد و حس واقع گرایانه بیشتری به بازیکن منتقل می کنند.
-    دشمنان جدید : دشمنان بازی کاملا جدید بوده و از هوش مصنوعی بالایی برخوردارند.
-    حالات بازی تک نفره و چند نفره از طریق شبکه محلی، اینترنت با پشتیبانی از 1 تا 4 نفر

احسان بازدید : 248 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه X360ISO بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

احسان بازدید : 259 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

بازی DiViNiTY 2 DEVELOPERS CUT

دانلود بازی DiViNiTY 2 DEVELOPERS CUT 2012 + کرک

*** نسخه کامل همراه با کرک CONSPIRE ***

اژدهاها ، انها شکار شده اند، کشته شده اند، اما هم اکنون زمان آن رسیده که به خانه برگردند. باید از بند بدن انسان ها رها شده و به آسمان ها پرواز منند. در این بازی حماسی نقش آفرینی شما در برابر هزارات دشمن قرار می گیرد. باید بال های خود را بگشایید ، دشمنان را بسوزانید و به یک اژدهای غول پیکر تبدیل شوید. بازی Divinity II: Developer’s شامل نسخه حرفه ای Divinity II است که صدها ساعت گیم پلی نقش آفرینی بسیار زیبا را برای شما فراهم می کند.
شما می توانید نسخه اصل این گیم را بازی کنید یا بازی را مانند طراحان تحربه کنند و محتوای بازی را خودتان خلق کنید. تا کنون خواسته اید که مهارت های جدیدی را در یک بازی ایجاد کنید؟ در این بازی می توانید این کار را انجام دهید! آیا تا به حال دوست داشته اید که دنیای بازی را به عنوان یک طراح کشف کنید؟ آن را نیز می توانید در این بازی تجربه کنید. طراحی بی نظیر بازی، ویدئوهای دیدنی و مکان های منحصر به فرد بازی، Divinity II را مانند یک بازی تمام نشدنی به دوست داران بازی های نقش آفرینی تقدیم می کنند.

امکانات :
-    حالت Developer که به شما امکان بازی از یک زاویه جدید را می دهد.
-    ژورنال Divinity Anthology Developer که 15 سال تاریخچه بازی های Larian را ذکر می کند.
-    طراحی بی نظیر بازی مانند تکمیل حرکت افراد، Script ها و ...
-    آثار هنری بی نظیری که تا کنون مانند آن را ندیده اید

احسان بازدید : 200 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

WRC 3 – با یک عنوان رالی روبرو هستیم که استانداردها و قوانین این مسابقات را در خود دارد. شما با انتخاب یک ماشین از کمپانی های لایسنس شده توسط سازندگان بازی، می توانید وارد رقابتی بزرگ شوید و با مسابقات مختلف فصل های گوناگونی را بگذرانید. تنوع ماشین ها آنچنان بالا نیست، ولی خوشبختانه سازندگان سعی کرده اند لایسنس ماشین های معروف این مسابقات را بگیرند . این نسخه با یک موتور گرافیکی جدید به نام Spikengine طراحی شده است تا یکی از بزرگترین نواقص این عناوین که پایین بودن گرافیک بود را حل کنند ، در همین راستا کل بازی از نو طراحی و برنامه نویسی شده است . این بازی دارای ۵۰ تیم مختلف است که در کل دارای ۳۵ اتومبیل لایسنس شده می باشد .

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

WRC World Rally Championship 3 XBOX360-COMPLEX

 

WRC 3 دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای XBOX360

احسان بازدید : 161 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

 

Dogfight 1942 یک بازی شبیه ساز هدایت هوانبردهای جنگی می باشد که در زمان جنگ جهانی دومی در انواع ماموریت های خطرناک از آن ها استفاده می شد . شما می بایست سکان هدایت این هواپیماها را برعهده بگیرید و مراحل بازی را به سلامت پست سر بگذارید . بیش از ۴۰ هواپیمای مختلف را در طی بازی مشاهده خواهید کرد که هریک مناسب شرایطی خاص هستند که ویژگی های هریک از آن ها متفاوت است . هدف هایی که شما می بایست نابود کنید ممکن است برروی هوا ، آب و یا در زمین باشند . همه هواپیما ها در مدل های معتبر و با توجه به مبارزه های جنگی مربوط به جنگ جهانی دوم طراحی شده اند تا بازی به واقعیت نزدیک تر باشد .

 

Dogfight 1942 دانلود بازی Dogfight 1942 برای PC

احسان بازدید : 252 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

 

بازی Pro Evolution Soccer که به اختصار PES نیز نامیده می شود بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد . در pes 2013 کنترل همه ی بازی کن ها دست شماست حتی کنترل شوت هایی که شما به در وازه ها وارد می کنید و چون روند بازی این اجازه را به شما می دهد شما می توانید حرکات کل بازی کن ها را عوض کنید. سرعت دریبلینگ این بازی بالا تر رفته بازی با سبک آرام و اهسته در جریان است و به شما اجازه می دهد که به صورت دستی ۹۰ درجه جهت توپ را هنگام ضربه عوض کنید و یا با حرکات بی نظیر نمایشی توپ را در دروازه قرار دهید.

 

|بازی به صورت Region PAL و با فرمت ISO می باشد|

 

Pes 2013 X360 دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای XBOX360

احسان بازدید : 426 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

TorchlightII دانلود بازی Torchlight II نسخه RELOADED

بهترین بازی نقش آفرینی سال ۲۰۰۹ هم  اکنون با سری کامل نسخه دوم خود بازگشته تا دوباره مدعی جایزه بهترین بازی RPG در بین هم سبک‌های خود شود.اگر نسخه اول بازی Torchlight را بازی کرده باشید با هیولاهای تشنه به خون، اسرار و رموز شیطانی، گنجینه‌های طلا و… آشنا هستید و همچنین باید بدانید که سرنوشت جهان در دستان شماست.ماجرای سری اول بازی در رابطه با سنگی عظیم بود که یکباره به زمین فرود آمد و همه موجودات را تحت تاثیر خود قرار داد و شما وظیفه داشتید تا این موجودات را نجات دهید. بازی TorchLight II تمام ویژگی‌های نسخه اول خود را داراست و ویژگی‌های جدیدی نیز به بازی اضافه شده است.از جمله امکان بازی به صورت Co-op در محیط‌های Online و همچنین LAN وجود دارد و شما میتوانید این بازی را با همکاری دوستان خود پیش ببرید. در این نسخه از بازی TorchLight II که توسط RELOADED کرک شده است، شما میتوانید در ابتدای بازی شخصیت خود را از بین ۴ کلاس موجود انتخاب کرده و با آن بازی کنید که هرکدام ویژگی‌ها و آیتم‌های مخصوص به خود را داراست. ویژگی‌های بازی بسیار گسترده تر شده است و توضیح تمامی‌آنها در این مطلب نمیگنجد و پیشنهاد میشود که خودتان آنها را کشف کنید. برای مثال یکی از این ویژگی‌ها بخش Torchlight II Editor است که میتوانید در اینجا mod خود را ساخته و آن را به صورت دونفره با دوست خود بازی کنید. همچنین کرک بازی نیز به صورت جدا در ادامه مطلب موجود است.

سیستم موردنیاز

OS: Windows XP SP3/Vista/Windows 7
Processor: x86-compatible 1.4GHz or faster processor
Memory: 1GB System RAM
Hard Disk Space: 2 GB free space
Video Card: DirectX compatible 3D graphics card with at least 256MB

احسان بازدید : 174 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

JetSetRadio دانلود بازی Jet Set Radio نسخه SKiDROW

پس از VALVE که بازی Half-Life را بازسازی کرد هم اکنون کمپانی معروف SEGA نیز دست به بازسازی یکی از عناوین مشهور خود به نام Jet Set Radio کرده و آن را با کیفیت HD عرضه نموده است.داستان بازی در شهر توکیو اتفاق می افتد و شخصیت اصلی بازی پسری به نام Beat میباشد که میبایست با اسکیت خود در شهر حرکت کرده و آرم گروه خود بر روی دیوارها و بیلبوردهای شهر گرافیتی کنید. اما میبایست هم مراقب نیروهای پلیس باشید و از دست آنها فرار کنید و هم اینکه با رقبای خیابانی خود درگیر نشوید.

سیستم موردنیاز

OS: Windows XP SP3/Vista/7
Processor: Pentium 4 or Athlon CPU > 1Ghz or newer
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 256Mb video RAM or more

احسان بازدید : 201 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

Borderlands2 دانلود بازی Borderlands 2 برای XBOX360 نسخه iMARS

بازی Borderlands 2 که پس از موفقیت بسیار عالی نسخه پیشین خود ساخته شد حال با گرافیک بالاتر، جزئیات بیشتر، گیم پلی و خط داستانی قوی تر و همچنین شخصیت های جدید بازگشته تا بار دیگر قدرت نمایی کند. داستان بازی در مکانی به نام پاندورا اتفاق می افتد. مکانی پوشیده از برف و یخ که شما همواره در آن با موجودات عجیب و غریب روبرو میشوید و میبایست با سلاح هایی که در اختیار دارید آنها را نابود سازید. تنوع اسلحه ها در این بازی بسیار زیاد میباشد و شما همیشه اسلحه هایی برای امتحان کردن دارید که پس از کشتن غولآخرها برای شما آزاد میشوند. تنها چیزی که در این بازی حائز اهمیت است این است که بکشید و امتیاز کسب کنید تا از سایر هم تیمی های خود پیشی بگیرید

احسان بازدید : 231 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier 2012 برای PS3

دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier 2012 برای PS3

***برای اولین بار میان سایت های ایرانی***

***قابل اجرا بر روی CFW 3.55***

بازی فوق العاده هیجانی و بسیار جذاب Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier که توسط کمپانی قدرتمند Ubisoft برای کنسول PlayStation 3 ساخته شده و در سال  2012 منتشر شده است ، آنجا عدالت و احترامی وجود ندارد، تنها و تنها جنگ وجود دارد. آنجا تنها برنده ها و بازندگان مرده وجود دارند. کسی به نابرابری ها توجهی نمی کند. آنها هر چیزی برای در هم شکستن و از ین بردن دشمنان از دستشان بر آید را انجام می دهند. تکنولوژی آینده کلیک پیروزی در این نبردهای نامتقارن است. در بازی Ghost Recon Future Soldier شما به تیمی ویژه از سربازان حرفه ای و متخصص ملحق می شوید. آنها تا دندان مسلح هستند و از تکنولوژی ها و سخت افزارهای نظامی مدرن استفاده می کنند.

امکانات :
-    استتار نوری : با استفاده از استتار نوری می توانید به صورت نامحسوسی حرکت کنید و یک قدم از دشمنانتان پیش باشید.
-    Sync Shot : هدف گیری کنید و آنها را از بین ببرید. با استفاده از امکانات نشانه گیزی می توانید مختصات حملات روی دشمنان را هماهنگ کنید.
-    از دید دشمن با استفاده از سیستم منحصر به فرد پوششی، دو بمانید و بین پوشش های مختلف جا به جا شوید تا دشمنان را غافلگیر کرده و آنها را از بین ببرید.
-    جنگ دست در دست : جنگ دست در دست به شما امکان حرکات مبارزه ای نزدیک  بسیار کشنده را می دهد.
-    2500 انیمیشن مختلف برای حرکات شخصیت بازی از غلتیدن، پوشش دادن، لیز خوردن، بالا رفتن و مخفی شدن در بازی وجود دارد.
-    بازی تک نفره که در آن تجربه ای کاملا جدید از Ghost Recon را خواهید داشت.
-    بازی همکاری با تشکیل تیم برای از بین بردن دشمنان
-    حالت Guerilla برای تقویت خود در مبارزات جدید بازی
-    حالت بازی چند نفره با پشتیبانی از 12 بازیکن به صورت آنلاین
-    حالت Gunsmith به همراه بیش از 20 اسلحه مناسب برای موقعیت های مختلف جنگ
-    و .....

احسان بازدید : 215 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

 

اگر به بازی هایی به سبک تیر اندازی و نشانه گیری علاقه دارید Pocket Tanks Deluxe گزینه ی خوب و سرگر کننده ای خواهد بود. در این بازی به نوعی راننده تانک هستید و باید با اندازه گیری و نشانه گیری دقیق تانک های دیگر را هدف قرار دهید. نکته قابل توجه این بازی این است که میتوانید این بازی را با دیگر دوستان خود انجام دهید و یکدیگر را هدف قرار دهید و به صورت چند نفره از این بازی لذت ببرید. از دیگر مزایای Pocket Tanks Deluxe 1.3 بازی گرافیک و صداگذاری مناسب نسبت به حجم پایین آن بوده که شما را تا ساعت ها سرگرم می کند به طوری که گذر زمان را اصلا احساس نکنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

احسان بازدید : 169 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

FIFA13 دانلود نسخه دموی بازی FIFA 13

سری بازی های FIFA همیشه موردپسند اکثر علاقه مندان به بازی های کامپیوتری بوده و هست. بازی ای که میتون گفت جدی ترین و قدرتمندترین رقیب سری  PES میباشد که چندی پیش با نسخه دموی خود سر و صدای زیادی به پا کرده است. هم اکنون FIFA نیز نسخه دموی ورژن ۱۳ خود را به صورت رایگان عرضه کرده تا بلکه از رقیب خود پیشی گرفته و از همین طریق آمار فروش خود را بالا ببرد. بازی از نظر گرافیکی در سطح قابل قبولی قرار دارد و طراحی کاراکتر ها و شباهت حرکات آنها با دنیای واقعی فوتبال حقیقتا ستودنیست. شما در این نسخه از بازی میتوانید توپ را به هرجهتی که مایل باشید حرکت دهید. همچنین سیستم تک به تک بازی نیز با استفاده از حالت های مختلف دیریپل زنی به جذلبیت بازی می افزاید. در نسخه دموی بازی تیم هایی از قبیل AC Milan ،  Arsenal ، Borussia Dortmund ، Juventus  و Manchester City موجود میباشند و بازی ها در استادیوم Etihad Stadium – Manchester City برگزار میشوند. 

سیستم موردنیاز

CPU:  Intel Core2Duo @ 2.4Ghz
RAM: 2GB
GPU : Compatible 3D accelerated 256 MB / ATI Radeon HD 2900 or NVIDIA GeForce 8800 GT
H.D.D: 2.5 GB
DX: DirectX® ۹٫۰c

احسان بازدید : 133 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Borderlands 2 ادامه نسخه ی اول و موفقی است که تیم Gearbox در سال ۲۰۰۹ آن را خلق، و ۲K در سرتاسر دنیا توزیع کرد.شماره اول بازی از روندی ساده و خشک پیروی می‌کرد، اسلحه خود را بگیرید و هرچه سر راه دیدید به رگبار ببندید تا به گنجینه سرزمین Pandora برسید. هرچند بازی در چند ساعت ابتدایی حس تازه‌بودن به بازیباز می‌داد، اما در ادامه شاهد تکراری شدن محیط و گیم‌پلی آن بودیم. اما با این همه Borderlands 1 توانست با فروش بیش از ۴ میلیون نسخه در سرتاسر جهان خود را به بازیبازان ثابت و Gearbox را مجاب به ساخت ادامه ی آن کند.
حال به Borderlands 2 می‌رسیم. این بار همه چیز متفاوت است، از محیط گرفته تا طراحی شخصیت‌های خوب و بد و اسلحه‌ها. داستان بازی پنج سال بعد از اتفاقات Borderlands 1 رخ خواهد داد و شخصی به نام Hand Some Jack آغازگر تمام شلوغی‌ها و خون ریزی‌ها در بازی است. مسابقه‌ای خونین با پاداشی بزرگ فقط برای خوش گذرانی Hands Some Jack برگزار می‌شود و شما در گروهی چهار نفره پا به میدان می‌گذارید و پس از درگیری‌ها و خشونت فراوان پیروز میدان شده، به امید پاداش با ارزش خود می‌روید، اما نه خبری از پاداشی است که برای آن جان کندید و نه خبری از پاداش دهنده یعنی Hand Some Jack. پس از آن شما به سرزمینی به نام Tundra رهسپار می‌شوید، و از آن پس و طی اتفاقاتی هدف اصلی شما کشتن باعث و بانی این بدبختی خواهد بود. نمی‌توان به این زودی در مورد جذاب بودن یا تکراری شدن روند بازی نظر داد، اما می‌توان آن را لذت بخش دانست، زیرا این بار بازی با Co-Op چهار نفره و با گیم پلی نزدیک به ۲۵ تا ۳۵ ساعت، اوقات خوشی را برای شما و دوستانتان در میان خشونت و دنیای پر از هیایو رقم خواهد زد.

 

| نسخه معتبر SKIDROW ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی |

 

rrrrr دانلود بازی Borderlands 2 برای PC

احسان بازدید : 207 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

 

F1 2012 قسمتی دیگر از سری بازی های محبوب F1 می باشد . از ویژگی های جدید این بازی می توانید به اضافه شدن حالت های (Mode) جدید برای تجربه مسابقات فرمول ۱ اشاره کرد . مپ های جدید به بازی اضافه شده اند که الهام گرفته از تگزاس و آستین کشور آمریکا هستند . در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۲ دوازده تیم با ۲۴ راننده در بازی ها شرکت دارند که باعث بالارفتن جذابیت بازی می شوند . گرافیک بازی پیشرفته قابل توجهی نسبت به نسخه های قبلی خود داشته است و بدون شک یکی از بهترین شبیه سازهای مسابقات جذاب و محبوب فرمول ۱ در دنیا می باشد

 

f1 12 دانلود بازی F1 2012 برای PC

احسان بازدید : 386 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 برای دانلود آماده شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است… . برای دانلود بازی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت دانلودها، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

|نسخه SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه نهایی RELOADED بازی به پست افزوده شد|

 

pes2013 pc cover small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC

احسان بازدید : 190 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

SecretFiles3 دانلود بازی Secret Files 3 نسخه معتبر SKiDROW

بازی Secret Files 3 یکی از زیباترین بازی های سبک ماجرایی اشاره و کلیک یا همان Point-and-Click Adventure میباشد که با توجه به موفقیت ۲ نسخه پیش خود ساخته شده و توسط RELOADED کرک شده است که ۱۰۰% قابل نصب و اجرا میباشد. در ابتدای بازی شما شاهد ازدواج ninia و max میباشید. اما در آغاز مراسم پلیس محلی max را به جرم تروریست بودن بازداشت کرده و روانه زندان میکند. اما Nina آروم نمیگیرد و سعی میکند تا بیگناهی همسر خود را اثبات کند. او برای اینکار تحقیقات خود را آغاز میکند بدون اطلاع از اینکه چه اتفاقاتی برای او خواهد افتاد.

احسان بازدید : 158 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی PES 2013

دانلود نسخه نهایی بازی PES 2013 با لینک مستقیم

*** نسخه کامل CloneDVD - اصلاح شده ***

*** برای نخستین بار میان سایت های ایرانی ***

نسخه نهایی بازی Pro Evolution Soccer 2013 با قابلیت ها و ویژگی های جدید پس از مدت ها انظار منتشر شد. اینبار Pro Evolution Soccer 2013 با داشتن سطح حرفه ای و خاصی در کنترل استایل های فردی بهترین بازیکنان دنیا می تواند رقیبان خود را کنار بزند. با توجه به نظر هواداران، PES2013 آزادی کاملی در اجرای هر نوع فوتبالی را دارد. برای کسانی که اوین بار است که بازی می کنند شامل قسمت هایی برای یادگیری کنترل شوت و اولین بازی می باشد. PES2013 که به تصدیق کریستیانو رونالدو در آمده است باز هم مرزها را شکسته است و هوش بالای بازیکنان در همکاری تیمی را برای بازیکنان حرفه ای به نمایش می گذارد. نتیجه چیزیست که می واند بازسازی فوتبال مدرن امروز باشد.

امکانات :
-    PES FC بخشی برای کنترل گیم پلی بازی در سطحی جدید
-    بازیکنان هم اکنون آزادی کاملی برای دریبل و پاس به انتخاب خود دارند
-    داینامیک اولین تماس به هواداران امکان جا به جایی توپ برای طراحی حملات روان را می دهد
-    دفاع عکس العملی در این بازی توسعه یافته، زمان بندی و گزینه هایی برای هل دادن بازیکنان نیز وجود دارد
-    مشخصات فیزیکی و مهارت های بهترین فوتبالیست های دنیا کاملا در این بازی بازآفرینی شده است
-    جشن بعد از گل، عمس العکل ها و انیمیشن های دروازه باز نیز کاملا از دنیای واقعی الهام گرفته شده اند
-    هوش مصنوعی فوق العاده که سال ها و سال ها روی آن کار شده است. هوش مصنوعی ProActive بدین معنی است که تصمیم بازیکن و تیم و نوع حرکت حتی در آینده نیز برنامه ریزی شده اند
-    تعادل بین حمله و دفاع و سرعت مناسب برای کنترل و افزایش واقع گرایی بازی از دیگر ویژگی های بازی است
-    تیم PES روی حرکات واقع گرایانه دروازه بان ها بسیار کار کرده است و منطق حرکات وی را افزایش داده و در عین حالت انیمیشن ها و کیفیت عکس العمل ها نیز بهبود یافته اند.

احسان بازدید : 179 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

IamAlive دانلود بازی I Am Alive نسخه معتبر RELOADED

بازی I Am Alive  یا همان من هنوز هم زنده ام، یک بازی در سبک اکشن ماجراجویی میباشد که با گیم پلی تاریک و ترسناک خود میتواند حسابی حس ترس را به جان بازیکن بیندازد. داستان بازی در شهر شیکاگو و پس از یک زلزله ۱۰ ریشتری اتفاق می افتد. شما در این بازی کنترل شخصیت آدام را بر عهده دارید که هدف آن پیدا کردن خانواده گمشده خود در این شهر است. اما اوضاع شهر بسیار نامناسب است. همه راه های ارتباطی با بیرون از شیکاگو قطع شده است و بازماندگان این زلزله عظیم به نوعی در این شهر زندانی شده است که همین امر باعث شده تا بر اثر ترس از مرئن به جان هم بیافتند، همدیگر را غارت کنند و حتی گوشت هم را بخورند.حال شما میبایست در این شلوغی هدف اصلی آدام که همان پیدا گردن خانواده اش میباشد را به سر انجام برسانید. اما باید در مقابل مردم شهر از آدام حمایت کنید که سلاح های سرد و همچنین گرم موجود در بازی این کار را برای شما نسبتا راحت میکنند.

سیستم موردنیاز

O.S: XP/Vista/7
Processor: Core 2 Duo 2GHz Or Athlon 64 X2 Dual Core
RAM: 1 GB
Video Card: 512MB GeForce GT 220 or Radeon HD 6350
H.D.D: 3 GB

احسان بازدید : 181 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

PainKiller دانلود نسخه بتای بازی Painkiller Hell and Damnation

شیطان بازگشته است! این یعنی یکبار دیگر دانیل گارنر میبایست در مقابل شیاطین ایستاده و با آنها مبارزه کرده تا آنان را نابود سازد. نسخه دموی سری جدید بازی PainKiller با نام Painkiller Hell and Damnation توسط کمپانی مشهور Ubisoft عرضه شده است که سبکی اکشن دارد و به همراه کرک و به صورت ۱۰۰% تست شده در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد. گرافیک و صداگذاری بازی بسیار خود است و به خوبی توانسته حس ترس را منتقل کند. شما در این بازی نقش فردی را بر عهده دارید که میخواهد در مقابل شیاطین ایستاده و آنها را نابود کند. اما یک سوال بسیار مهم باقی میماند. آیا دانیل گارنر میتواند شیاطین را متوقف کرده و از برزخ به کنار همسر خود کاترین برگردد؟

سیستم موردنیاز

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo 2Ghz
RAM: 2 GB
Graphics: 512MB
H.D.D: 1 GB

احسان بازدید : 188 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Tryst 2012

دانلود بازی Tryst 2012 با لینک مستقیم + کرک

***نسخه کامل با کرک معتبر JAGUAR***

بازی بسیار زیبا و استراتژیک Tryst که توسط کمپانی BlueGiant Interactive ساخته شده و برای PC در سال 2012 منتشر شده است ، اگر به دنبال یک عنوان استراتژیک جدید با حال و هوایی شبیه به بازی Dota یا Warcraft هستید این بازی می تواند آنچه که شما دوست دارید باشد ، بازی در سال 2900 اتفاق می افتد و شما میتوانید کنترل دو گروه موجود در بازی را به عهده داشته باشید . این بازی مولتی پلیر 8 نفره را پشتیبانی می کند و با موتور گرافیکی Unigine ساخته شده است ، بازی دارای ماموریت های مختلف در سیاره ای به نام  Ishtonia IV می باشد ، این بازی زیبا دارای دو نژاد انسان و موجودات فضایی میباشد که در حال جنگ برای فتح این سیاره هستند و جنگ آنها منجر به ریخته شدن خون هزاران نفر از میان این دو قبیله می شود که ناگهان انسانی بر میخیزد و همه چیز عوض می شود ، صداگذاری و گرافیک بسیار خوب کار شده و در خور یک بازی استراتژیک همراه با ترس و دلهره است .

احسان بازدید : 140 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی armer vs GMFood v1.0

دانلود بازی فوق العاده جذاب و هیجانی Farmer vs GMFood v1.0 آندروید

Farmer vs GMFood نام بازی فوق العاده جذاب و هیجانی است که به تازگی برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است ، در بازی سبزیجات در جهش یافته و قدرتمند شده و به شهر حمله کرده و تمامی کشاورزان شهر را به گروگان گرفته اند . شما تنها امید شهر هستید تا شهر را از وجود سبزیجات پاک سازید ، این بازی را می توانید بر روی تمامی نسخه های آندروید نصب و اجرا نمایید

احسان بازدید : 201 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود مستقیم بازی Uprising 44 The Silent Shadows 2012

دانلود بازی Uprising 44 The Silent Shadows 2012 با لینک مستقیم + کرک

***نسخه کامل با کرک معتبر SKIDROW***

بازی جذاب و اکشن Uprising 44 The Silent Shadows که توسط کمپانی DMD Enterprise ساخته شده و برای PC در سال 2012 منتشر شده است ، یک بازی استراتژیکی می باشد که در برخی از صحنه های آن می بایست به صورت سوم شخص بازی را ادامه بدهید . این یک ترکیب منحصر به فرد از ترکیب این دو حالت می باشد که در عمق آن داستانی جالب نهفته است . داستان بازی در جنگ جهانی دوم در حال اتفاق است . می توانید با استفاده از 16 سلاح مختلف و با تاکنیک های جنگی سربازان خود را هدایت کنید و دستورهای مختلفی نظیر دفاع ، حمله ، مبارزه در محله های نزدیک و ..... را به آن ها بدهید و به طور کل نظارت کاملی برروی عملکرد هریک از آن ها داشته باشید از جمله جنبه های تاکتیکی این بازی عبارتند از خرید و فروش با کمبود مهمات ، مسائل مربوط به تدارکات ، و نگرانی های ایمنی برای پیراهن این بازیکن در طول جنگ ثابت . با طراحی های تاکتیکی ، هوشیاری و دقت ، سرعت عمل و ..... است ، این بازی را می توانید به صورت رایگان در ادامه مطلب دانلود نمایید

احسان بازدید : 311 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior برای PS3

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior برای PS3 با لینک مستقیم

***برای اولین بار میان سایت های ایرانی***

***قابل اجرا بر روی CFW 3.55***

بازی فوق العاده جذاب و عیجان انگیز Sniper Ghost Warrior که توسط کمپانی City Interactive ساخته شده و برای کنسول PlayStation 3 منتشر شده است ، کلاس Sniper همیشه در بین طرفداران سبک FPS سبک آشنایی بوده ، که باعث می شود کاملا در بازی کار آزموده و ورزیده شوید . گروهی در City Interactive تلاش کرده اند تا این سبک را در بازی Sniper: Ghost Warrior گسترش دهند . در بازی Sniper: Ghost Warrior بازیکنان می توانند دو سرباز مختلف را در طول بازی کنترل کنند که به همراه سربازان کشور های دیگر به منطقه ای ساختگی در جنوب آمریکا فرستاده شده اند تا با یک حکومت دیکتاتوری مبارزه کنند
Sniper در حقیقت بک لقب فریب آمیر است ، در واقع فقط یک نفر از دو نفر قابل بازی Sniper واقعی بود.مراحل دیگر فقط یک ظاهر سنتی از سربازی که از سرو صدا و بمب ها لذت می برد را نشان می دهد . با تناسب بندی بین این دو سریاز سبک Sniper تمام قسمت های دیگر FPS را پوشش می دهد
این بازی شبیه به بازی های دیگر Sniper می باشد Ghost Warrior پتانسیل این را دارد که به یک بازی خوب و زیبا تبدیل شود ، این بازی شدیدا بر روی شما تاثیر می گذارد مخصوصا وقتی که می خواهید از فاصله ای دور دشمنی را هدشات کنید و تنفس برای شما سخت می شود . اگر در مسیر درست شلیک کنید دوربین بر روی گلوله switch میشود و بر خورد گلوله را با دشمن نشان می دهد . این واقعا بازیکن را راضی می کند . مخصوصا برای بازی که در آن Sniper هستید و سبک آن FPS است ،

احسان بازدید : 199 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (1)

 

F1 2012 قسمتی دیگر از سری بازی های محبوب F1 می باشد . از ویژگی های جدید این بازی می توانید به اضافه شدن حالت های (Mode) جدید برای تجربه مسابقات فرمول ۱ اشاره کرد . مپ های جدید به بازی اضافه شده اند که الهام گرفته از تگزاس و آستین کشور آمریکا هستند . در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۲ دوازده تیم با ۲۴ راننده در بازی ها شرکت دارند که باعث بالارفتن جذابیت بازی می شوند . گرافیک بازی پیشرفته قابل توجهی نسبت به نسخه های قبلی خود داشته است و بدون شک یکی از بهترین شبیه سازهای مسابقات جذاب و محبوب فرمول ۱ در دنیا می باشد که در ادامه می توانید نسخه XBOX360 این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

F1 2012 XBOX360 دانلود بازی F1 2012 برای XBOX360

احسان بازدید : 177 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Borderlands بازی ای در مورد شلیک کردن با اسلحه های گوناگون بود و Borderlands 2 نیز همچنان مثل قبل، ولی خیلی وسیع تر است. محیط بازی بسیار زیبا است و Set Pieceهای زیادی هم در بازی وجود دارند و طنز جالبی هم به آن اضافه شده است. در دموی نمایش داده شده از بازی، ما در قالب شخصیتی قرار می گیریم که در حقیقت یک نوع کلاس جدید است که به این نسخه اضافه شده است. فضای آبی با وزش بادی خنک، همراه با برف های زیبا بیشتر شبیه به آبرنگ های Okami است تا Wastelandهای قهوه ای نسخه اول.در این مرحله باید یکی از دوستان خود را نجات دهید، ولی فعلاً باید نگران جان خود باشید و زنده بمانید. به نظر، سرما اثری روی شما ندارد و خطر اصلی، موجودی است به نام Bullymongs که ناگهان از داخل تکه های یخ بیرون می پرد. این جانور مثل قورباغه حرکت می کند و هر چیزی که کنار دستش باشد را به سمت شما پرتاب می کند، مثل استالاکتیت، ماشین، مردم و یک گلوله برف! وقتی Bullymongs را نابود می کنید، با یک سری اسلحه جدید روبرو می شوید.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Borderlands 2 X360 دانلود بازی Borderlands 2 برای XBOX360

احسان بازدید : 291 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (1)

دانلود بازی The Darkness 2 برای PS3

دانلود بازی The Darkness 2 برای PS3 با لینک مستقیم

***برای اولین بار میان سایت های ایرانی***

***قابل اجرا بر روی CFW 3.55***

بازی فوق العاده زیبا و هیجانی The Darkness 2 که توسط استودیو بازیسازی Digital Extremes ساخته شده و سپس کمپانی مطرح 2KGames آن را برای کنسول PlayStation 3 در سال 2012 منتشر نمود ، در The Darkness II شما به عنوان Jackie Estacado در یک محیط خشن و تاریک به مبارزه می پردازید. Wielder of The Darkness یک نیروی باستانی و قدرتمند از شورش و تخریب می باشد ، این داستان که بر اساس کتاب های کمیک و ترسناک که دارای یک ابرقهرمان می باشند، ساخته شده ، محصوب شرکت Top Cow می باشد
The Darkness II روش مرسوم و معمول بازی های تیر اندازی اول شخص را تغییر می دهد و گیم پلی بسیار روانی را ایجاد کرده است تا بازیکنان بتوانند ، دشمنان و اشیاء را خرد کننده و یا از روی زمین بردارند تا در نهایت بر نیروهای شیطانی که همزمان با 2 اسلحه شلیک می کنند، غلبه کنند. این بازی دارای لایه های مختلفی می باشد که در آنها از تاریکی در برابر روشنایی استفاده می شود و با استفاده از تکنیک داستان سرایی پیچیده و عمیق و جلوه های بصری خشن ، بازیکن را در اعماق بازی فرو می برد. حلوه های بصری این بازی توسط تکنیک های نقاشی گرافیک طراحی شده است که می گویند برگرفته از تصاویر کتاب های کمیک است ، این بازی را می توانید برای اولین بار میان سایت های ایرانی از سایت پی سی دی با لینک مستقیم دانلود نمایید

احسان بازدید : 198 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

Hitman: Sniper Challenge یک بازی بسیار سریع است ، نکته جالب اینجاست که در Sniper Challenge هیچ گونه توانایی حرکت کردن حتی به چپ و راست را هم نخواهید داشت . مامور ۴٧ در پشت بام یکی از ساختمان های شیکاگو قرار گرفته و تنها در زمان ١۵ دقیقه فرصت دارد تا محل را از وجود دشمنان پاک کرده و آن جا را تر ک کند. البته بازی به همین آسانی هم نیست و باید به مانند یک تک تیرانداز هوش و ذکاوت بسیار بالایی در کشتن اهداف داشته باشید. یک گلوله از دست رفته ، کشتن فردی در جلوی فردی دیگر یا یک اشتباه کافیست تا هدف مورد نظر از ترور خود خبر دار شده و با استفاده از هلکوپتر از محل فرار کند. در این جور مواقع تیراندازی بسیار مشکل تر از قبل شده و با توجه به هوش مصنوعی بسیار خوب و حیرت انگیز دشمنان تقریبا باید دیگر منتظر بازی مجدد شوید. صحبت از هوش مصنوعی شد بد ندیدیم تا نگاهی موشکافانه تر به این بخش داشته باشیم. عکس العمل ها و تغییر حالت های دشمنان بسیار طبیعی از کار در آمده است. مثلا اگر تیری اشتباه در نزدیکی آن ها شلیک کنید به سرعت تغییر حالت داده و موضع دفاعی خواهند گرفت. البته با توجه به این که هیچ کدام مکان مورد نظر شما را نخواهند فهمید اغلب سعی می کنند تا جایی امن برای خود پیدا کنند. قابلیت دیدن دشمنان حتی از پشت دیوار که درHitman: Absolution هم نمایشی از آن را دیده ایم در Sniper Challenge هم مورد استفاده قرار گرفته که توانسته به راحت تر شدن کار کمک شایانی کند.

 

 

Hitman Sniper Challenge دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC

احسان بازدید : 685 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

The Amazing Spiderman یک بازی نام آشنا و اکشن با شخصیت اصلی مردعنکبوتی است که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک بازی عالی را دارد . بازی توسط استودیوی Beenox ساخته شده است . بازی Open-World می باشد و دارای محیط های سربسته و داخلی هم هست. در این بازی شخصیت مرد عنکبوتی از قدرت جدیدی به نام Web Rush بهره می برد که این اجازه را به بازیکنان می دهد تا بتوانند دشمنانشان را به صورت مخفی-کارانه از بین ببرند. در این بازی می توانید با دشمنان زیادی مبارزه کنید و همانند بازی Arkham City ضربه های مختلفی را اجرا کنید و حتی از حمله آن ها نیز جاخالی دهید.اگر در دفاع کردن از خود اشتباه کنید، مرد عنکبوتی صدمه می بیند و لباسش رفته رفته از بین می رود. در این بازی می توانید پیتر پارکر (Peter Parker) را نیز مشاهده کنید و حتی از او در صحنه های اکشن استفاده کنید. روند The Amazing Spider-Man از این قرار است که اتفاقات بازی بعد از وقایع فیلم جدید مرد عنکبوتی رخ می دهند و داستان آن توسط سیموس فاهی (Seamus Fahey) که نویسنده Battlestar Galactica بوده، نوشته شده است. تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره شخصیت بازی ارائه نشده و هنوز بسیاری از المان های داستانی بازی نامشخص مانده اند. بیشتر کسانی که بازی را مشاهده کردند، از حالت Open-World بازی هیجان زده شده بودند.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

 

the amazing spiderman pc cover small دانلود بازی The Amazing Spider Man برای PC

احسان بازدید : 140 پنجشنبه 02 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی Prototype 2 عنوانی است که در سبک بازی های Open –World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT2 دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود. برای مشاهده ادامه توضیحات و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی EXEtrimALL بازی|

|قابل اجرای بر روی کنسول های دارای هک Kmeaw CFW 3.55|

 

prototype 2 ps3 cover small دانلود بازی Prototype 2 برای PS3

احسان بازدید : 224 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (3)

دانلود مستقیم بازی WWE 12 برای PS3

دانلود بازی WWE 12 برای PS3 با لینک مستقیم

***برای اولین بار میان سایت های ایرانی***

***قابل اجرا بر روی CFW 3.55***

بازی فوق العاده جذاب و هیجانی WWE 12 که توسط کمپانی مطرح THQ ساخته شده و برای کنسول PlayStation 3 منتشر شده است ، بازی به طور کلی عوض و به شکل حیرت آوری زیبا تر از قبل شده به صورتی که گیمر را همانند نسخه های قبلی پس از مدتی زده نمی کند و شما را به سمت خود میکشاند ، اولین تغییر را میتوان نرم تر شدن بازی دانست ، زیرا اگر شما WWE SD VS R را بازی کرده باشید حتما متوجه خواهید شد که تمام حرکات برنامه ریزی شده اند و حتی راه رفتن بازیکن نیز بسیار خشک و بی روح بود ولی هم اکنون میبینیم که خیلی راحت شما میتوانید مشاهده کنید که حرکت سوپر استار ها چقدر زیبا تر از پیش انجام میپذیرد ، اما تنها این نیست بلکه گرافیک ، گیم پلی و صداگذاری بازی نیز بسیار عالی تر از نسخه های قبلی بوده و کاملا قابل لمس می باشد ، این بازی زیبا را می توانید هم اکنون برای اولین بار میان سایت های ایرانی به صورت رایگان و با لینک مستقیم دانلود نمایید

احسان بازدید : 161 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)

در ظاهر خیلی راحت می توان Sleeping Dogs را یک کپی از GTA نامگذاری کرد، ولی این بازی چه چیز مجزایی جز سبک تضمین شده Rockstar دارد؟ بازی جدید UFG از عناوین بزرگی مثل Assassin’s Creed ،Just Cause ،Batman: Arkham City و فیلم های دهه ۸۰ و ۹۰ سینمای ژاپن الهام گرفته است. این یک بازی است که با افتخار به الگوهای خود اشاره می کند و هیجان بسیاری را به همراه دارد. داستان Sleeping Dogs در مورد یک پلیس هنگ کنگی به نام وی شن (Wei Shen) است. او در این شهر به دنیا آمده، ولی در آمریکا بزرگ شده و برای کسب درآمد بیشتر به ژاپن آمده است.او سری به دوستان قدیمی خود می زند و متوجه می شود که آن ها حالا به تبهکارهای خرده پایی تبدیل شده اند که در پایین ترین سطح فقر هنگ کنگ زندگی می کنند. وی در حقیقت یک پلیس مخفی است که می خواهد وارد یک گروه خلافکار شود. UFG عاشق فیلم های اکشن هنگ کنگی است و این موضوع را در سرتاسر Sleeping Dogs مشاهده می کنیم. شاید این بازی از Open-Worldهای زیادی الهام گرفته باشد و فضا و داستانی شبیه به فیلم های جان وو (John Woo) دارد. وی شن یک قهرمان اکشن معمولی در فیلم های هنگ کنگی است. او سرسخت و با اعتماد به نفس است. داستان بازی نه تنها به خودی خود جذاب است، بلکه به گیم پلی بازی هم کمک می کند و در طول بازی شما می توانید با به دست آوردن XP حرکات جدید در مبارزه یاد بگیرید و یا لباس ها و ماشین های متفاوتی را آزاد کنید.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Sleeping Dogs x360 دانلود بازي Sleeping Dogs براي XBOX360

احسان بازدید : 941 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

چند پیش نسخه ی دموی بازی PES 2013 منتشر شده که به علت آزمایشی بودن ، شرکت سازنده یعنی کونامی تنها چند تیم برای این نسخه قرار داده بود . با دانلود پچ Unlock 50 teams patch می توانید ۵۰ تیم از محبوب ترین تیم های دنیا از جمله بارسلونا و رئال مادرید را در نسخه ی دموی خود داشته باشید و از PES2013 لذت ببرید !‌ برای مشاهده لینک دانلود و لیست تمامی موارد اضافه شده به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

PES 2013 اضافه كردن 50 تيم در PES 2013 با پچ Unlock 50 Teams Patch

احسان بازدید : 274 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)

 

یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: "پس کی رئیس میاد؟" دیگری جواب می دهد: "به زودی" اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است.

 

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 پچ شده توسط گروه E3 Team |

 

Batman Arkham City Box دانلود بازی Batman Arkham City برای PS3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 272
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 374
  • باردید دیروز : 492
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,776
  • بازدید ماه : 7,306
  • بازدید سال : 49,080
  • بازدید کلی : 275,452