loading...
دانلود جدیدترین نرم افزارهای روز
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
عکس های خدیجه سلطان 1 829 saeed8461
خبر زلزله در شیراز 1 380 sirus4646
قیمت طلا و دلار پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۱ 1 485 sirus4646
عکسهای نهال بازیگر سریال عشق ممنوع 1 502 sirus4646
فال و طالع بینی روز پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۱ 1 351 sirus4646
دانلود بازی فکری و بسیار زیبای Wacky Duck v1.1.1 آندروید 0 342 ehsan
دانلود بازی بسیار جذاب و زیبای Marble Blast 3 v1.0.9 آندروید 0 288 ehsan
آخرین خبرها از تیم فوتبال پرسپولیس تهران 4 494 ehsan
عکس عایشه بازیگر سریال حریم سلطان 0 1093 ehsan
جنیفرلوپز در کنار سرجیوراموس!+عکس 0 401 ehsan
عکس های نگار کالفا 0 753 ehsan
...:: خنــــــــــــده بــــــــــــازار ::... 6 493 ehsan
دانلود کلیپ بسیار جالب و دیدنی از تغییر موضع جالب جواد خیابانی ، در بازی سپاهان و ال 0 280 ehsan
ﻫﺪﯾﻪ ﺷﺎﺭﮊ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ 0 283 ehsan
دانلود کلیپ عجیب از ترساندن تا سر حد مرگ ! با لینک مستقیم 0 297 ehsan
عکسهای خرم سلطان بازیگر سریال حریم سلطان 0 693 ehsan
عکس های ملکه این هیون 0 404 ehsan
عکس های زیبا از هان های جو بازیگر نقش دونگ یی 0 357 ehsan
عکس های دانگ یی 0 288 ehsan
عکس های بانو جانگ سریال افسانه دونگ یی 0 442 ehsan
احسان بازدید : 255 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (0)

 

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت. 

 

 

احسان بازدید : 292 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

 

Norton Utilities نرم افزاری معتبر برای بهینه سازی ، تعمیر و رفع مشکلات سیستم عامل های شرکت مایکروسافت یعنی ویندوزها است! این نرم افزار قدرتمند محصول شرکت معتبر نورتن دارای قابلیت های فراوانی در زمینه بهینه سازی و رفع مشکلات ویندوز است که اگر میخواهید ریز آنها بررسی کنید ، به ادامه مطلب بروید. اما به طور مشروح ، این نرم افزار به کاربر جهت رفع مشکلات کرش شدن ناگهانی ویندوز و همچنین کاهش سرعت آن کمک میکند و با اسکن مشکلات بالقوه هارد دیسک که باعث کرش شدن آن می شود را خواهد یافت. در زمینه رجیستری این نرم افزار به طور امن نسبت به یکپارچه سازی و پاکسازی اقدام خواهد کرد که این باعث افزایش سرعت نرم افزارها و ویندوز خواهد شد. همچنین با بهینه سازی حافظه رم و غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری ، این قطعه مهم را در روند کاری بهبود خواهد بخشید. در زمینه هارد دیسک نرم افزار با اعمال فرایندهای یکپارچه سازی و یافتن فایل های بیهوده هارد دیسک را بهینه سازی خواهد نمود و خطاها و کرش های هارد دیسک را بررسی و تا حد امکان مرتفع می نماید. همانطور که ذکر شد برای اطلاعات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

احسان بازدید : 189 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

نرم افزار Aleo Flash Intro Banner Maker 4.0 ابزار قدرتمند فلش جهت ساخت فلش های وب، بنر های تبلیغاتی، کارت پستال الکتریکی و نمایش اسلاید به آسانی و تنها با چند کلیک می باشد. تنها کاری که می بایست انجام دهید وارد کردن نوشته مورد نظر و انتخاب افکت های آماده و قابل تغییر پشت زمینه و انیمیشن متن است. تنظیم نوشته کاملاً قابل تغییر بوده و امکان انتخاب نوع فونت، اندازه، عرض و طول، شفافیت، چرخش، حاشیه، سبک پرکردن نوشته و … بنر دلخواه و مورد نظر شما را طراحی می کند. تمام افکت های پشت زمینه و نوشته قابل تنظیم و تغییر بوده و تمام امکانات یک بنر مانند متن و فونت، آدرس سایت قابل کلیک، تغییر رنگ ها و صداهای مورد نظر در آن موجود می باشد. این نرم افزار محصول شرکت Aleosoft می باشد.

احسان بازدید : 138 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

 

Adobe Reader XI نسخه رایگان شرکت adobe جهت نمایش فایل های PDF و قابلیت های درون آنها می باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های PDF و پرینت گرفتن آنها می باشد. مهم نیست که درون فایل PDF چه محتوایی وجود داشته باشد ، از متن گرفته تا عکس ، ویدیو و دیگر فایل های مالتی مدیا درون فایل PDF در این نرم افزار به نمایش در خواهند آمد. همچنین این نرم افزار امکان نوشتن بازخورد و یادداشت را در کنار خطوط و کلمات به صورت کاملا واضح بدون قرار گیری در دیگر قسمت های متن فایل PDF فراهم می کند تا دیدگاه های لازم برای متنی خاص را بتوان درون فایل پی دی اف مشخص نمود. این نرم افزار با داشتن قابلیت هایی به نام Protected Mode و Enhanced Security کاربر را مطمئن می کند که فایل PDF در حال مشاهده حاوی انواع ابزارهای مخرب جهت نفوذ به سیستم نیست و بدون مشکل و امنیت خاطر مشاهده فایل را انجام میدهد. این نرم افزار جهت مطالعه و مشاهده فایل های پی دی اف امکانات بصری فراوانی را فراهم آورده است که نمایش به صورت سه بعدی و تغییر اندازه از ساده ترین آنها می باشد.

احسان بازدید : 218 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

 

Process Explorer نرم افزاری رایگان و کاربردی جهت مشاهده و مدیریت نرم افزارها و DLL هایی است که در حال اجرا در ویندوز هستند و میتواند اطلاعات جامعی درباره آنها در اختیار کاربر قرار دهد. این نرم افزار دارای تمامی خصوصیات Task Manager ویندوز و همچنین دارای ابزارهای پیشرفته ای جهت شناسایی و رفع مشکلات سیستم عامل و دیگر برنامه ها میباشد . این نرم افزار علاوه بر اینکه امکان نمایش نرم افزارها و dll های در حال اجرا را نمایش میدهد به نوعی این امکان را به کاربر میدهد تا با بررسی dll ها و و جستجوی آنها از طریق اینترنت به ماهیت آنها پی ببرد و در صورت مشکوک بودن به تروجان آنها را غیرفعال سازد. Process Explorer در دو حالت handle-mode و DLL-mode کار میکند، که در هر دو حالت اطلاعات مختلفی در مورد پردازش ها و سرویس های اجرا شده در سیستم را نشان میدهد. به عنوان مثال میتواند برنامه هایی که موجب غیر فعال شدن و باز نشدن دیگر برنامه های میشوند را نشان دهد و همچنین خط های فرمان در هنگام باز کردن یک برنامه را به نمایش گذارد. به طور کل این برنامه تکمیل کننده Task Manager اصلی ویندوز است و جهت مدیریت بهتر روی سیستم عرضه شده است و میتواند حتی اطلاعاتی را نشان دهد که در اکثر برنامه های رفع اشکال سیستم قابل نمایش نیستند.

 

process explorer مشاهده و کنترل پروسه های ویندوز Process Explorer 15.23

احسان بازدید : 165 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

نرم افزار Fission ابزاری است کارآمد برای ایجاد تغییرات سریع در فایل‌های صوتی شما بدون پیچیدگی‌های موجود در برنامه‌های تخصصی‌تر. این نرم افزار امکانات متعددی به‌شما می‌دهد، از جمله امکان بریدن و جابجا کردن قسمت‌های مختلف فایل‌های صوتی و تبدیل یک فایل بزرگ به فایل‌های کوچک‌تر. این نرم‌افزار برخلاف برخی نرم‌افزارهای دیگر کیفیت فایل صوتی شما را پس از انجام تغییرات، پایین نخواهد آورد. همچنین این نرم‌افزار قابلیت Convert یا تبدیل فایل‌های صوتی مختلف به‌یکدیگر را دارا است.

 

fission ویرایش سریع و حرفه ای فایلهای صوتی با Fission 2.0 برای مک

احسان بازدید : 210 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

 

Google Earth نرم افزار محبوب شرکت گوگل که توسط آن کاربران میتوانند به تصاویر ماهواره ای کره زمین دسترسی داشته باشند. این نرم افزار محبوب تمامی نقاط دنیا به جز مناطق ممنوعه شرکت گوگل را برایتان نمایش خواهد داد و میتوانید به گشت و گذار در دنیا بپردازید. تصاویر تهیه شده توسط این نرم افزار با ماهواره های دنیا همه روزه در حال بروزرسانی هستند و میتوانید تصاویر شهرها و خیابان ها را ملاحظه بفرمایید. این نرم افزار به ۲ صورت satellite و maps یعنی تصاویر ماهواره ای و تصاویر نقشه ای ، به کاربر امکان نمایش کره زمین را میدهد. تصاویر ماهواره ای مانند تصویر از بالا به نمایش منطقه دلخواه می پردازد و تصاویر نقشه ای نیز بیشتر برای جانمایی و یافتن راه ها مناسب می باشد. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. در نسخه های جدید این نرم افزار یعنی گوگل ارث  ، قابلیت نمایش سه بعدی ساختمان ها وخیابان ها نیز فراهم آمده است که این مورد میتواند در زیبایی و لذت هرچه بیشتر و همچنین کسب اطلاعات مفیدتر به کاربران کمک نماید. 

google earth مشاهده کره زمین و شهرها Google Earth Pro 6.2.2.6613 Final

احسان بازدید : 258 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

Adobe Photoshop Cs6 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop cs6 که چند روز قبل منتشر شده است و امروز نسخه کرک شده و قابل استفاده آن در دانلودها منتشر میگردد ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود.  تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ cs6 اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

adobe photoshop cs6 دانلود نسخه CS6 فتوشاپ Adobe Photoshop CS6 13.0.1 Final

احسان بازدید : 165 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

Evaer Video Recorder for Skype نرم افزاری کامل و کاربردی برای ذخیره و ضبط مکالمات صوتی و تصویری که با نرم افزار skype انجام می شود ، می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی با شروع مکالمات خود با نرم افزار skype میتوانید آنها را در فرمت های صوتی mp3 و ویدویی avi ذخیره نمایید. مکالمات دوستانه و یا مکالمات کاری جهت تهیه پادکست های صوتی و تصویری با اسکایپ بسیار با کیفیت انجام خواهد شد که این نرم افزار به راحتی آنها را ضبط و ذخیره خواهد کرد بدون اینکه کیفیت آنها کاهش یابد. امکاناتی نیز برای تنظیمات کیفیت درون نرم افزار تعبیه شده است. امکان ضبط مکالمات تصویری گروهی که همزمان با چندین نفر انجام می شود نیز وجود دارد و نرم افزار به صورت ساید بای ساید آنها را ذخیره خواهد کرد. 

evaer video recorder for skype ضبط مکالمات صوتی و تصویری Evaer Video Recorder for Skype 1.2.9.35

احسان بازدید : 154 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

SpeedyFox 1.4.2.40 دانلود SpeedyFox 2.0.3 Build 65   نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت فایرفاکس

SpeedyFox نرم افزاری برای افزایش سرعت فایرفاکس، اسکایپ، کروم و تاندربرد می باشد. شما می توانید سرعت تمامی این نرم افزارها را با یک کلیک افزایش دهید. به کمک این نرم افزار مفید، زمان اجرای مرورگر فایرفاکس 3 برابر سریع تر می شود. همچنین سرعت مشاهده تاریخچه (History) و عملیات کوکی ها در این مرورگر افزایش پیدا می کند.
مرورگر فایرفاکس یکی از بهترین مرورگرهای اینترنت بوده که از ویژگی های نامحدود و فراوانی برخوردار است. اما با گذشت زمان، سرعت آن بصورت قابل توجهی کم می شود و در نتیجه سرعت راه اندازی و سرعت مشاهده تاریخچه مرورگر بیش از حد کند می شود. این مشکل خیلی شایع است و اغلب به خاطر تکه تکه شدن پایگاه داده ها رخ می دهد. در واقع SpeedyFox ابزاری کوچک است که این مشکل را تنها با یک کلیک حل می کند. شاید به نظر غیر قابل باور باشد، اما پس از اتمام عملیات این نرم افزار (که تنها چند ثانیه زمان می برد) احساس می کند فایرفاکس خود را تازه نصب کرده اید.

احسان بازدید : 217 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

dfx audio enhancer دانلود DFX Audio Enhancer 11.103   نرم افزار تقويت پخش صدا و موسيقی

نرم افزار DFX Audio Enhancer کیفیت صدای موسیقی، ویدئوها، رادیو اینترنتی، بازی ها و سایر برنامه ها را افزایش داده و تقویت می کند. شما می توانید به سادگی این نرم افزار را روشن کرده و از کیفیت صدای HD لذت ببرید. این برنامه ابزاری قدرتمند جهت گرفتن ارتعاشات فایل های موسیقی دیجیتالی می باشد. DFX Audio Enhancer در واقع یک پلاگین کاربردی است که توسط آن می توانید کلیه موسیقی ها و صداهای خودتان را با بالاترین کیفیت و قدرت گوش کنید و از آنها لذت ببرید. از جمله قابلیت های این نرم افزار استفاده از مؤلفه صدای سه بعدی است. با استفاده از مؤلفه 3d صدای فراگیر، شما می توانید عمق و شگفت انگیزی خاصی را به پخش بدهید. این کار باعث جبران خسارات و محدودیت های نظارت صوتی به دلیل فشرده سازی اطلاعات می شود. با پردازش سه بعدی شما عملاً خود را در محیط اجرای موسیقی احساس خواهید کرد. 3D باعث افزایش پخش صدا در سیستم های با 2 بلندگو می شود. تنظیمات Dynamic Boost یا همان بهره بردن پویا که بلندی صدا را تقویت می کند. با استفاده از Dynamic Boost سیستم پخش صدای شما بدون از دست دادن کیفت و با به حداقل رساندن اعوجاج سطوح دو برابر خواهد شد. از دیگر قابلیت های این پلاگین وضوح یابی اتوماتیک برای بلندگو ها و هدفون است.

احسان بازدید : 115 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (1)

videomach دانلود Videomach Pro 5.9.6   نرم افزار ساخت و تبدیل فرمت فایل های صوتی و تصویری

Videomach Pro نرم افزاری است قدرتمند جهت ساخت فایل های صوتی و ویدئویی و تبدیل آن ها به یکدیگر می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید از تصاویر خود فایل های ویدئویی با آهنگ پس زمینه بسازید، از ویدئوها عکس برداری کنید، آهنگ پس زمینه ویدئوها را تغییر دهید، صدای پس زمینه ویدئوها در فرمت های گوناگون صوتی ذخیره کنید و فرمت های ویدئویی یا صوتی را به یکدیگر تبدیل کنید. VideoMach یک نرم افزار چند رسانه ای بسیار قدرتمند است که کاربردهای فراوانی دارد. همچنین در محیط این برنامه شما می توانید ویدئوهای خود را انتخاب کرده و به تغییر فرمت، تعداد فریم ، میزان رنگ، فرمت صوتی، سایز و حجم، نوع آن ها (استاندارد، عریض) و … بپردازید. از دیگر قابلیت های ویرایش می توان به تغییر در sharpen, emboss, gamma correction, brightness, contrast, saturation و… اشاره کرد. همچنین شما می توانید به تبدیل PAL , NTSC و … به یکدیگر نیز بپردازید و ویدئو جدید را با فرمت های گوناگون ذخیره کنید. این برنامه از فرمت های mpeg, avi, divx, flc, jpeg, png, tif, gif, bmp و… به طور کامل پشتیبانی می کند.

احسان بازدید : 142 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

tweaknow powerpack دانلود TweakNow PowerPack 2012 4.2.2   نرم افزار پاکسازی رجیستری و بهینه سازی ویندوز

TweakNow PowerPack یک مجموعه کاملا یکپارچه از ابزارهای کاربردی برای کوک کردن عالی هر جنبه ای از سیستم عامل و مرورگر وب می باشد. ماژول تمیز کننده رجیستری این برنامه یک راه ایمن و ساده را برای پاکسازی رجیستری به شما ارائه می دهد که برای حفظ عملکرد بالای کامپیوتر، تمیز کردن ماهانه رجیستری به شما توصیه می شود. این نرم افزار به دوستداران افزایش سرعت ویندوز، 100 تنظیم مخفی در بخش های مخفی ویندوز را ارائه می دهد.
با استفاده از ماژول های موجود در این برنامه شما به راحتی می توانید ویندوز خود را طبق نیاز خود سفارشی کنید. ماژول دسکتاپ مجازی این نرم افزار به شما امکان اجرای چهار دسکتاپ مجازی در یک زمان را می دهد. همچنین این نرم افزار اطلاعات کاملی از درایورها و سخت افزارهای سیستم از جمله اطلاعات دقیق در مورد مادربرد، پردازنده، کارت ویدئو، حافظه، هارد دیسک و شبکه در اختیار شما می گذارد. قابلیت های مانند خاموش کردن کامپیوتر در زمان معین، بهینه سازی و پاکسازی حافظه رم، محدود کردن دسترسی کاربران، تقویت عملکرد سیستم و … از دیگر امکانات این نرم افزار هستند.

احسان بازدید : 182 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

xara photo graphic designer mx دانلود Xara Photo & Graphic Designer MX 8.1.3.23942   نرم افزار طراحی و ترسیم تصاویر

Xara Photo & Graphic Designer MX یکی از بهترین نرم افزارهای گرافیکی جهت طراحی و ترسیم ایده آل عکس های خود برای استفاده در وب سایت و یا چاپ می باشد. اگر به دنبال نرم افزاری برای نقاشی و طراحی عکس های خود هستید، Xara Photo & Graphic Designer می تواند راه حل مناسبی برای هدف شما در ساخت انواع طرح ها از یک لوگوی ساده تا تصاویر حیرت انگیز همراه با تمام جزئیات باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید تنها با چند کلیک طرح های فوق العاده ای از عکس های خود ایجاد کنید. همچنین این برنامه گرافیکی می تواند در طراحی تصاویری که برای وب سایت خود نیاز دارید بسیار موثر باشد. رابط کاربری آسان این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا با هر سطحی از مهارت در طراحی، قادر به ایجاد طراح های گرافیکی و نقاشی باشند.

احسان بازدید : 130 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

pvs studio دانلود PVS Studio 4.73   نرم افزار خطایابی در کدنویسی

PVS-Studio یک نرم افزار تجزیه و تحلیل استاتیک برای تشخیص خطاهای موجود در کد منبع C/C++/C++11 برنامه ها می باشد. این نرم افزار پس از نصب در ویژوال استدیو اضافه می شود و به برنامه نویس در خطایابی و رفع آن کمک می کند. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود خطاهایی از جمله خطای عمومی، خطای پارالل و خطای 64 بیتی را یافته و آنها را تصحیح نمایید. فرایند تجزیه و تحلیل این نرم افزار به طور کامل توسط فرد کنترل می شود و اگر به تغییر نیاز دارد، برنامه نویس تصمیم می گیرد.

احسان بازدید : 177 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

blu ray converter دانلود VSO Blu ray Converter Ultimate 2.1.1.7   نرم افزار تبدیل بلوری به DVD و سایر فرمت های ویدیویی

Blu-ray Converter یک نرم افزار تبدیل بلوری عالی می باشد که می تواند ویدیو های بلو-ری و یا فیلم های اچ-دی را به ویدئو دی وی دی تبدیل کند. دیسک بلو-ری (Blu-ray Disc یا BD) نام یک نوع دیسک نوری است. در حال حاضر بلو-ری بیشتر برای ذخیره ویدیو با وضوح بسیار بالا به کار برده می شود. دیسک‌های بلو-ری از نظر ظاهری شبیه دیسک‌های دی وی دی و سی دی هستند و از لحاظ گنجایش، به دو نوع دیسک های بلو-ری یک لایه با گنجایش 25 گیگابایت و دیسک های بلو-ری دولایه با گنجایش 50 گیگابایت می باشد. این نرم افزار از فرمت های ویدیویی اکثر دستگاه های محبوب همچون PS3, XBOX360, DivX home player, iPod, iPhone, iPad و … نیز پشتیبانی می کند.

احسان بازدید : 166 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

photo collage max دانلود Photo Collage Max 2.1.5.2   نرم افزار ساخت کلاژ عکس

Photo Collage Max نرم افزاری همراه با طیف گسترده ای از قالب، پس زمینه، قاب و … برای عکس های شما می باشد. این نرم افزار راهی آسان برای طراحی شگفت انگیز و جالب کلاژ های عکس، کارت ها، آلبوم، کتاب های قدیمی، تقویم برای تولد، عروسی، سالگرد، تعطیلات و هر لحظه خاص در زندگی می باشد. با استفاده از پوسته ها و طرح های متنوع و زیبای موجود در این نرم افزار می توانید به راحتی کولاژهای حرفه ای و جذاب خود را ایجاد کنید.

احسان بازدید : 167 جمعه 31 شهریور 1391 نظرات (0)

xilisoft iphone magic platinum دانلود Xilisoft iPhone Magic Platinum 5.4.2.20120919   نرم افزار مدیریت و انتقال فایل بین آیفون و کامپیوتر

iPhone Magic Platinum نرم افزاری برای مدیریت آی فون و انتقال، تهیه پشتیبان و مدیریت موسیقی ها، فیلم ها، عکس ها، کتاب ها بین آی فون و کامپیوتر می باشد. این برنامه شما را قادر به تهیه پشتیبان از تمام فایل های چند رسانه ای در آیفون به کامپیوتر یا آیتونز می سازد. این نرم افزار همچنین می تواند تقریبا تمامی فرمت های ویدئویی و صوتی مختلف را برای اجرا روی iPhone تغییر داده و همینطور با استفاده از آن می توانید اطلاعات را از یک DVD بر روی iPhone منتقل کنید. این نرم افزار راه حلی کامل برای انتقال اطلاعات، تهیه نسخه پشتیبان و مدیریت موزیک، فیلم، عکس و کتاب های با فرمت PDF و EPUB بین آیفون و کامپیوتر می باشد. با استفاده از نرم افزار iPhone Magic Platinum شما می توانید از تمامی فایل های رسانه ای گوشی آیفون خود بر روی کامپیوتر یا iTunes پشتیبان بگیرید. قابلیت استخراج صوت از ویدئو برای ساخت آهنگ زنگ از امکانات جالب آن می باشد.

احسان بازدید : 185 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

مجموعه نرم‌افزارهای iLife یکی از مجموعه‌های بی‌نظیر ساخت اپل برای برآورده ساختن نیازهای روزمره در مکینتاش است و البته به‌طور پیش‌فرض نیز بر روی سیستم‌عامل مک ارائه می‌شود. این مجموعه شامل ۳ برنامه‌ی اصلی است که به‌اختصار هرکدام را برایتان توضیح خواهیم داد. iPhoto نرم‌افزاری فوق‌العاده برای مدیریت عکس‌های شماست. این نرم افزار با ابزارهای گوناگون خود در زمینه‌ی ایجاد آلبوم‌های گوناگون برای عکس‌ها و دسته‌بندی، برای همیشه بی‌نظمی را از عکس‌های شما دور خواهد کرد. iMovie ابزاریست ساده و کاربردی برای ساخت فیلم، اپل در کنار ابزار تخصصی خود برای ساخت فیلم (با نام Final Cut Pro) ابزاری دیگر به‌نام iMovie را نیز در مجموعه‌ی iLife گنجانده است که هدف اصلی آن کمک به یک کاربر غیرحرفه‌ای در ساخت فیلم برای ساخت یک فیلم کاملاً حرفه‌ای است! GarageBand محصول دیگر موجود در این مجموعه است که ابزاریست کارآمد برای آهنگسازی. به جز این ۳ محصول، ابزارهای دیگری چون iWeb (کمک در طراحی وبسایت) و iDVD (کمک در ساخت یک DVD) نیز در این مجموعه قرار دارند. 

 

ilife 11 مجموعه کامل نرم افزار iLife ‘11 برای مک

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 272
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 454
  • باردید دیروز : 492
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,856
  • بازدید ماه : 7,386
  • بازدید سال : 49,160
  • بازدید کلی : 275,532